Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Φερχάτ Οζγκιούρ από τη Νέα Αριστερά

Image
α
Συντάκτης
Newsroom

 

Ο βουλευτής Ροδόπης Φερχάτ Οζγκιούρ αποχώρησε από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Αριστεράς, σύμφωνα με ανακοίνωση του προεδρεύοντος της συνεδρίασης της Βουλής, Βασίλη Βιλιάρδου.

Όπως γνωστοποιήθηκε, ο κ. Οζγκιούρ ενημέρωσε το προεδρείο της Βουλής με επιστολή του για την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί.

Με τη μεταβολή αυτή, η κοινοβουλευτική δύναμη της Νέας Αριστεράς μειώνεται σε 11 βουλευτές από 12, αριθμός που πλέον είναι ίδιος με εκείνον της Ελληνικής Λύσης. Παράλληλα, οι ανεξάρτητοι βουλευτές αυξάνονται σε 28 από 27.

Η κοινοβουλευτική κατανομή διαμορφώνεται πλέον ως εξής:

  • ΝΔ: 156
  • ΠΑΣΟΚ: 32
  • ΣΥΡΙΖΑ: 25
  • ΚΚΕ: 21
  • Νέα Αριστερά: 11
  • Ελληνική Λύση: 11
  • ΝΙΚΗ: 8
  • Πλεύση Ελευθερίας: 5
  • Ανεξάρτητοι: 28