Image
Ο βουλευτής Ροδόπης Φερχάτ Οζγκιούρ αποχώρησε από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Αριστεράς, σύμφωνα με ανακοίνωση του προεδρεύοντος της συνεδρίασης της Βουλής, Βασίλη Βιλιάρδου.
Όπως γνωστοποιήθηκε, ο κ. Οζγκιούρ ενημέρωσε το προεδρείο της Βουλής με επιστολή του για την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί.
Με τη μεταβολή αυτή, η κοινοβουλευτική δύναμη της Νέας Αριστεράς μειώνεται σε 11 βουλευτές από 12, αριθμός που πλέον είναι ίδιος με εκείνον της Ελληνικής Λύσης. Παράλληλα, οι ανεξάρτητοι βουλευτές αυξάνονται σε 28 από 27.
Η κοινοβουλευτική κατανομή διαμορφώνεται πλέον ως εξής: