Δήμητρα Παπαδοπούλου: Όταν είπα στον μπαμπά μου ότι θέλω να γίνω ηθοποιός μου είπε "λυπάμαι πολύ" (video)
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου παραχώρησε μια σπάνια τηλεοπτική συνέντευξη, στην οποία μίλησε για σημαντικές στιγμές της προσωπικής και επαγγελματικής της πορείας. Ανάμεσα στις αποκαλύψεις της, ανέφερε ότι πρόσφατα ολοκλήρωσε τις σπουδές της και απέκτησε το πτυχίο που για χρόνια αποτελούσε έναν ανεκπλήρωτο στόχο.
Όπως εξήγησε, η απόκτηση του πτυχίου έκλεισε μια βαθιά προσωπική εκκρεμότητα. «Αν η ζωή μου ήταν βιβλίο, θα ήμασταν στο "Μπαμπά, πήρα πτυχίο". Ήταν ένα μεγάλο απωθημένο. Πολλές φορές σκεφτόμουν πόσο θα ήθελα να μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να το είχα ολοκληρώσει νωρίτερα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η ηθοποιός μίλησε επίσης για τη σχέση με τον πατέρα της και τη στάση που κράτησε όταν του ανακοίνωσε ότι ήθελε να ακολουθήσει την υποκριτική. Όπως αποκάλυψε, εκείνος αντιμετώπισε την απόφασή της με επιφύλαξη, καθώς πίστευε ότι το επάγγελμα του ηθοποιού δεν προσέφερε σταθερότητα και φοβόταν πως η κόρη του θα δυσκολευόταν οικονομικά. Για τον ίδιο, η απόκτηση ενός πανεπιστημιακού πτυχίου αποτελούσε σημαντική ασφάλεια για το μέλλον της.
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου σημείωσε ακόμη ότι, όταν ο πατέρας της έφυγε από τη ζωή, είχε ήδη γνωρίσει μεγάλη επιτυχία μέσα από τους «Απαράδεκτους». Παρότι αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας, ένιωθε πλέον μεγαλύτερη ηρεμία, καθώς είχε διαπιστώσει ότι η κόρη του είχε καταφέρει να σταθεί επαγγελματικά και δεν θα αντιμετώπιζε τις δυσκολίες που εκείνος φοβόταν.

