Στα δικαστήρια ο Μάρκος Σεφερλής με τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ – "Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου" (video)
Ο Μάρκος Σεφερλής βρέθηκε ξανά στο δικαστήριο για την υπόθεση υπεξαίρεσης σε βάρος πρώην στενού συνεργάτη και κουμπάρου του, τον οποίο κατηγορεί ότι του απέσπασε 350.000 ευρώ. Ο ηθοποιός δήλωσε ότι, πέρα από την οικονομική ζημιά, αυτό που τον πλήγωσε περισσότερο ήταν η προδοσία της πολυετούς φιλίας και της εμπιστοσύνης που του είχε δείξει.
Η υπόθεση εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό, καθώς ο κατηγορούμενος έχει ασκήσει έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης, με την οποία του είχε επιβληθεί ποινή κάθειρξης πέντε ετών. Σύμφωνα με τον Μάρκο Σεφερλή, η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά το ποινικό σκέλος της υπόθεσης, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να ακολουθήσει η εκδίκαση των αστικών αξιώσεών του για την επιστροφή των χρημάτων που, όπως υποστηρίζει, υπεξαιρέθηκαν.
Ο ηθοποιός ανέφερε ότι έχει εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη και εξέφρασε την πεποίθηση πως η δικαστική απόφαση θα αποδώσει ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν. Όπως είπε, η σχέση τους μετρούσε περίπου 45 χρόνια φιλίας και κουμπαριάς, γεγονός που καθιστά την υπόθεση ιδιαίτερα επώδυνη σε προσωπικό επίπεδο.
Αναφερόμενος στον πρώην συνεργάτη του, τόνισε ότι δεν έχει κάτι να του πει, καθώς θεωρεί πως οι πράξεις του μιλούν από μόνες τους. Υποστήριξε ότι εκμεταλλεύτηκε την εμπιστοσύνη που του είχε δείξει και τον κόπο πολλών ετών, προσθέτοντας πως πλέον η Δικαιοσύνη θα αποφασίσει για την εξέλιξη της υπόθεσης.
Ο Μάρκος Σεφερλής περιέγραψε επίσης τη συναισθηματική φόρτιση που βίωσε κατά την προηγούμενη συνεδρίαση, αποκαλύπτοντας ότι δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά του όταν συνειδητοποίησε πως απέναντί του βρισκόταν ένας άνθρωπος που αποτελούσε επί δεκαετίες μέρος της προσωπικής και επαγγελματικής του ζωής. Όπως σημείωσε, η απογοήτευση από την προδοσία ήταν ισχυρότερη ακόμη και από την οικονομική απώλεια, επισημαίνοντας ότι τέτοιες εμπειρίες αφήνουν βαθιά ψυχικά τραύματα, αλλά η ζωή συνεχίζεται.

