Αλκαίος για την πρώτη του εμφάνιση στη Κορομηλά: Έπρεπε κανονικά να μην ξαναπαίξω στην τηλεόραση (video)
Ο Γιώργος Αλκαίος, σε πρόσφατη συνέντευξή του, θυμήθηκε μια από τις πρώτες του τηλεοπτικές εμφανίσεις στην εκπομπή της Ρούλας Κορομηλά, περιγράφοντας μια αρκετά αγχωτική και απρόσμενη εμπειρία.
Όπως ανέφερε, τότε είχε κανονιστεί να εμφανιστεί ζωντανά και να πει ένα τραγούδι σε εκπομπή υψηλής τηλεθέασης, κάτι που τον είχε ενθουσιάσει αλλά και αγχώσει πολύ, καθώς επρόκειτο για την πρώτη του φορά σε τηλεοπτικό playback. Η πίεση ήταν μεγάλη, αφού έπρεπε να είναι έτοιμος νωρίς το πρωί και το πρόγραμμα ήταν αυστηρά χρονικά περιορισμένο.
Το προηγούμενο βράδυ δεν κατάφερε να ξεκουραστεί λόγω άγχους και κούρασης από τη δουλειά, ενώ την ημέρα της εμφάνισης, ενώ ετοιμαζόταν να μετακινηθεί προς το στούντιο, τον πήρε ο ύπνος από την εξάντληση.
Όταν τελικά έφτασε αργότερα στον χώρο, είχε ήδη περάσει η ώρα της εμφάνισής του και είχε προηγηθεί άλλο καλλιτεχνικό πρόγραμμα. Εκεί τον ενημέρωσαν για την κατάσταση, και εκείνος προσπάθησε να εξηγήσει τι είχε συμβεί, παραδεχόμενος απλώς ότι είχε αποκοιμηθεί από κούραση. Παρά το απρόοπτο, η αντίδραση της παραγωγής ήταν ψύχραιμη και του δόθηκε η δυνατότητα να εμφανιστεί σε επόμενη εκπομπή, χωρίς ιδιαίτερη ένταση ή παρεξήγηση.

