Σταμάτης Πουλής : Δωρεάν Ιατρικές Εξετάσεις για πρώτη φορά στο ΚΑΠΗ Εργατικών Κατοικιών Μάνδρας στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας.

Image
πουλης
Συντάκτης
Newsroom

 

 

Στ. Πουλής : Σήμερα, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε το ΚΑΠΗ Εργατικών Κατοικιών Μάνδρας και να πραγματοποιήσουμε για πρώτη φορά δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας. Στο Υπουργείο Υγείας εργαζόμαστε συστηματικά για τη διεύρυνση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με στόχο τη διασφάλιση ποιοτικής φροντίδας για κάθε πολίτη της Δυτικής Αττικής, χωρίς αποκλεισμούς.

 

πουλης

Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου, στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας, πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά δωρεάν ιατρικές εξετάσεις στο ΚΑΠΗ Εργατικών Κατοικιών Μάνδρας.

 

Οι εξετάσεις διενεργήθηκαν υπό τον συντονισμό του Σταμάτη Πουλή Συμβούλου του Υπουργού Υγείας και Α' Αναπληρωματικού Βουλευτή Ν.Δ. Δυτικής Αττικής, σε συνεργασία με τον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας και  με το Γ.Ν. Ελευσίνας «Θριάσιο».

πουλης

Ο Σταμάτης Πουλής δήλωσε σχετικά:


«Σήμερα, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε το ΚΑΠΗ Εργατικών Κατοικιών Μάνδρας και να πραγματοποιήσουμε για πρώτη φορά δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας.

Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, οι συμπολίτες μας είχαν τη δυνατότητα να υποβληθούν σε δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, ανεξάρτητα από την ασφαλιστική τους ικανότητα, ενισχύοντας στην πράξη την αρχή της ισότιμης και καθολικής πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας.

Στο Υπουργείο Υγείας εργαζόμαστε συστηματικά για τη διεύρυνση και αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με στόχο τη διασφάλιση ποιοτικής φροντίδας για κάθε πολίτη της Δυτικής Αττικής, χωρίς αποκλεισμούς.

πουλης

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας και ιδιαιτέρως τον Δήμαρχο κ. Αρμόδιο Δρίκο και  την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης και Πολιτισμού κα Ξανθή Ρούσση-Παππά. Επίσης, ευχαριστούμε τον Ιατρό κ. Βαγγέλη Βιλλιώτη, τις επισκέπτριες υγείας κ.κ. Σταυροπούλου Ιωάννα και Ταμπουραντζή Μαρία, τον τεχνολόγο ιατρικών εργαστηρίων κ. Μαραγκό Ευστάθιο καθώς και το προσωπικό του ΚΑΠΗ Εργατικών Κατοικιών Μάνδρας και του Γ.Ν. Ελευσίνας «Θριάσιο» για την αποτελεσματικότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.»