Δίκη 3χρονου Άγγελου: “Μετανιώνω τόσο που δεν έφυγα για να τον σώσω”, είπε η μητέρα του στην απολογία της

Οι καταγγελίες για κακοποίηση, η οικονομική εξαθλίωση και οι δραματικές στιγμές πριν το παιδί πέσει σε κώμα.
Image
μικρος αγγελος
Συντάκτης
Newsroom

 

Αποτροπιασμό προκαλεί η απολογία της 27χρονης μητέρας του τρίχρονου Άγγελου στο Ηράκλειο

Η υπόθεση του θανάτου του τρίχρονου Άγγελου στο Ηράκλειο της Κρήτης είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο. Σήμερα ξεκίνησε η απολογία της 27χρονης μητέρας του παιδιού, η οποία κατηγορείται μαζί με τον 44χρονο σύντροφό της για τον θάνατό του.

Το άτυχο παιδί είχε μεταφερθεί βαριά κακοποιημένο στο νοσοκομείο, όπου τελικά υπέκυψε στα τραύματά του.

Ο 44χρονος συγκατηγορούμενός της δεν έδωσε το «παρών» στο δικαστήριο, καθώς, σύμφωνα με τον συνήγορό του, απουσιάζει λόγω ασθένειας.

Η παιδική της ηλικία και η γνωριμία με τον βιολογικό πατέρα του Άγγελου

Σύμφωνα με το cretalive.gr, η 27χρονη ξεκίνησε την απολογία της αναφερόμενη στα παιδικά και εφηβικά της χρόνια. Όπως είπε, μεγάλωσε με την οικογένειά της, φοίτησε στο σχολείο και ολοκλήρωσε σπουδές στην κομμωτική.

Αρχικά εργάστηκε σε συνεργείο καθαρισμού μαζί με τη μητέρα της και στη συνέχεια σε ψησταριά. Παράλληλα αποκάλυψε ότι από προηγούμενη σχέση είχε μείνει έγκυος, ωστόσο η κύηση διακόπηκε.

Στη συνέχεια γνώρισε μέσω διαδικτύου τον βιολογικό πατέρα του Άγγελου. Όπως κατέθεσε, έγιναν ζευγάρι από την πρώτη ημέρα της γνωριμίας τους και πέρασαν μαζί το ίδιο βράδυ. Τρεις μήνες αργότερα έμεινε έγκυος.

Όπως περιέγραψε, διέμεναν μαζί με την οικογένεια του βιολογικού πατέρα, ενώ εκείνη την περίοδο κανείς από τους δύο δεν εργαζόταν.

«Ενημέρωσα τους γονείς μου ότι ήμουν έγκυος και ότι δεν ήθελα να ρίξω το παιδί», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ίδια υποστήριξε ότι ήδη από την περίοδο της σχέσης τους υπήρχαν σοβαρές εντάσεις, οι οποίες επιδεινώθηκαν όταν έμεινε έγκυος.

«Άρχισε να με χτυπάει και να με κατηγορεί ότι δεν του έδινα σημασία», κατέθεσε, διευκρινίζοντας ότι δεν τον κατήγγειλε ποτέ στις Αρχές.

Σύμφωνα με την απολογία της, χώρισαν όταν βρισκόταν στον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης, όμως λίγο αργότερα ο βιολογικός πατέρας την πήρε από το σπίτι της μητέρας της και επανασυνδέθηκαν.

Η γέννηση του Άγγελου και στη συνέχεια ο οριστικός χωρισμός

Η 27χρονη αναφέρθηκε στη γέννηση του Άγγελου, στις 20 Ιανουαρίου 2022.

«Ήμουν χαρούμενη που είχα το μωρό», είπε.

Περίπου 20 ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού, μετακόμισαν στον Ωρωπό, στο σπίτι του πατέρα της. Όπως κατέθεσε, ούτε εκεί εργαζόταν κανείς από τους δύο και συντηρούνταν οικονομικά από τον πατέρα της.

Αναφερόμενη στον οριστικό χωρισμό, υποστήριξε ότι φοβόταν να προχωρήσει στην αναγνώριση του παιδιού από τον βιολογικό του πατέρα.

Όπως περιέγραψε, κάποια στιγμή τον είδε να βάζει τον μικρό Άγγελο στο πάτωμα και να τον χαστουκίζει επειδή δεν τον πλησίαζε. Η ίδια αντέδρασε, τον έσπρωξε για να σταματήσει και, όπως ισχυρίστηκε, εκείνος τη χτύπησε.

Σύμφωνα με την κατάθεσή της, μετά το συγκεκριμένο περιστατικό φοβόταν τον βιολογικό πατέρα του παιδιού και απέφευγε κάθε επαφή μαζί του.

Η γνωριμία με τον 44χρονο 

Συνεχίζοντας την απολογία της, περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο γνώρισε τον 44χρονο Χριστόδουλο.

Όπως είπε, γνωρίστηκαν μέσω κοινών γνωστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ίδια ημέρα της έκανε βιντεοκλήση, προτείνοντάς της να γίνουν ζευγάρι.

«Δέχθηκα γιατί μου μιλούσε γλυκά και τρυφερά», ανέφερε.

Λίγο αργότερα, όπως είπε, της πρότεινε να μετακομίσει στην Κρήτη.

«Μου είπε: “Έλα να ζήσουμε μαζί, έλα να μεγαλώσουμε μαζί τον Άγγελο”», κατέθεσε.

Η ίδια υποστήριξε ότι έφυγε κρυφά από το σπίτι των γονιών της, έχοντας δανειστεί 70 ευρώ από έναν Αλβανό γνωστό της για να πληρώσει τα εισιτήρια.

«Αυτά ήταν όλα κι όλα τα χρήματα που είχα», είπε.

Η κοινή τους ζωή

Η 27χρονη περιέγραψε ότι το πρώτο διάστημα της συγκατοίκησής τους στην Κρήτη κυλούσε ομαλά.

Σύμφωνα με την κατάθεσή της, ο 44χρονος εργαζόταν δύο με τρία μεροκάματα την εβδομάδα, ενώ οικονομική βοήθεια τους παρείχε και ο πρώην πεθερός του, ο οποίος τους προμήθευε διάφορα είδη.

Τον περιέγραψε ως άνθρωπο που περνούσε σχεδόν όλη την ημέρα μέσα στο σπίτι και ανέφερε ακόμη ότι είχε έναν σκύλο, τον οποίο η ίδια φοβόταν.

Όπως κατέθεσε, ενημέρωσε τους γονείς της ότι είχε μεταβεί στην Κρήτη, όμως ο 44χρονος δεν της επέτρεπε να τους αποκαλύψει τη διεύθυνση όπου διέμεναν.

Παράλληλα υποστήριξε ότι ποτέ δεν του αποκάλυψε πως ο βιολογικός πατέρας του Άγγελου ήταν εν ζωή, παρότι εκείνος την πίεζε να επιτρέψει την αναγνώριση του παιδιού.

«Τον λάτρευα» – «Ήμουν καλή μαμά»

Σύμφωνα με την απολογία της, ο μικρός Άγγελος κοιμόταν μαζί τους στο διπλό κρεβάτι κατά τους πρώτους μήνες της παραμονής τους στην Κρήτη.

Η ίδια περιέγραψε το πρώτο περιστατικό που, όπως είπε, την ανησύχησε, όταν είδε τον 44χρονο να χτυπά τον Άγγελο με το ξύλο της κούνιας στους αγκώνες και στα γόνατα.

«Τι κάνεις εκεί; Γιατί το χτυπάς;», είπε ότι τον ρώτησε.

Υποστήριξε ακόμη ότι του ζήτησε να μεταφέρουν το παιδί στο νοσοκομείο, όμως εκείνος αρνήθηκε, λέγοντας:

«Δεν πάμε πουθενά, μη βρούμε μπελά».

Στη συνέχεια περιέγραψε ακόμη ένα περιστατικό, όταν άκουσε δυνατό θόρυβο από τον επάνω όροφο του σπιτιού.

Όπως είπε, ανέβηκε και είδε ένα συρτάρι πεσμένο στο πάτωμα με τα ρούχα σκορπισμένα.

«Ο Άγγελος φορούσε μόνο μία κάλτσα. Μου είπε “μαμά, άουτς” και μου έδειξε το πόδι του, όπου είχε μια πληγή», ανέφερε.

Και τότε, όπως είπε, ζήτησε να πάνε στο νοσοκομείο, όμως ο 44χρονος αρνήθηκε.

Η ίδια υποστήριξε ότι αυτές ήταν οι μοναδικές δύο φορές που τον είδε να χτυπά το παιδί.

Σε ερώτηση της προέδρου αν η ίδια είχε χτυπήσει ποτέ τον Άγγελο, απάντησε:

«Όχι, ποτέ».

Όταν η πρόεδρος τη ρώτησε πώς θεωρεί ότι ήταν ως μητέρα, εκείνη απάντησε:

«Ήμουν καλή μαμά».

Η πρόεδρος αναφέρθηκε στα ευρήματα της ιατροδικαστικής έκθεσης.

«Και τα 35 χτυπήματα που αναφέρει ο ιατροδικαστής δεν τα είδατε; Γιατί δεν τον πήγατε σε ένα νοσοκομείο;», τη ρώτησε.

Η 27χρονη απάντησε:

«Πού να πάω; Δεν με πήγαινε, δεν ήξερα κανέναν, δεν είχα λεφτά».

Υποστήριξε ακόμη ότι είχε ζητήσει από τον πατέρα της να της στείλει 100 ευρώ για να φύγει, χωρίς όμως να τη βοηθήσει.

Παράλληλα είπε ότι ο 44χρονος δεν της επέτρεπε να επικοινωνεί με τη μητέρα της.

«Με απειλούσε ότι αν μιλήσω με τη μητέρα μου θα μείνω στα σκουπίδια. Εγώ ποτέ δεν έχω απλώσει χέρι στο παιδί μου».

Αναφέρθηκε επίσης στην περίοδο λίγο πριν από τα Χριστούγεννα.

«Μου φόρεσε το δαχτυλίδι της συγχωρεμένης της μητέρας του. Μου ειπε: «αρραβωνιαζόμαστε» και είχε το παιδί αγκαλιά. Εγώ ενθουσιάστηκα».

Η ημέρα της τραγωδίας

Αναφερόμενη στα γεγονότα της 25ης Ιανουαρίου 2025, υποστήριξε ότι ο μικρός Άγγελος ήταν ελαφρώς μπουκωμένος αλλά είχε καλή διάθεση.

Όπως είπε, είχε επικοινωνήσει με τον παιδίατρο, ο οποίος της έδωσε οδηγίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Η πρόεδρος τη ρώτησε γιατί δεν ενημέρωσε τον παιδίατρο για τα τραύματα του παιδιού.

Η 27χρονη απάντησε ότι ο 44χρονος στεκόταν συνεχώς δίπλα της και φοβόταν να πει οτιδήποτε.

Στη συνέχεια η πρόεδρος τη ρώτησε αν είχε συμβεί ποτέ να χτυπήσει η ίδια το παιδί.

«Πείτε το, αν έχει συμβεί… Τώρα είναι η ευκαιρία σας», της είπε.

Η κατηγορούμενη κούνησε αρνητικά το κεφάλι και απάντησε:

«Τον λάτρευα τον Άγγελο».

«Μαμά» πριν πέσει σε κώμα

Περιγράφοντας τις τελευταίες στιγμές πριν από τη διακομιδή του παιδιού στο νοσοκομείο, κατέθεσε ότι ο Άγγελος της είπε:

«Μαμά, κατουρήθηκα».

Όπως ανέφερε, ο 44χρονος βρισκόταν στον κάτω όροφο και φώναξε:

«Τι έγινε; Να έρθω πάνω;».

Η ίδια του απάντησε:

«Όχι, κάτσε εκεί».

Στη συνέχεια έπλυνε τον Άγγελο, του φόρεσε καθαρά ρούχα και κατέβηκαν κάτω.

Λίγο αργότερα, όπως είπε, ο 44χρονος της ζήτησε να πάει να του αγοράσει καφέ.

«Όταν γύρισα, άκουσα να φωνάζει “Άγγελε, Άγγελε”», κατέθεσε.

Όπως περιέγραψε, έτρεξε προς το σημείο όπου βρισκόταν το παιδί.

«Είδα το παιδί μου στον καναπέ με γυρισμένα τα μάτια. Φαινόταν μόνο το άσπρο».

Σύμφωνα με την κατάθεσή της:

«Έπιασα το παιδί μου και είπε «μαμά, μαμά, μαμά»».

Στη συνέχεια κάλεσε το ΕΚΑΒ.

Όπως είπε, οι διασώστες της ζήτησαν να μεταφέρει η ίδια το παιδί στο ασθενοφόρο, όμως εκείνη απάντησε ότι δεν ήταν σε θέση να το κάνει και ζήτησε να το πάρουν εκείνοι.

Σε ερώτηση τι της είπε ο 44χρονος, απάντησε ότι της ανέφερε πως ο Άγγελος είχε χτυπήσει στο τραπεζάκι.

Η πρόεδρος επανήλθε στα όσα είχε καταθέσει.

«Αφού λέτε ότι τον είδατε δύο φορές να τον χτυπάει, τα υπόλοιπα από τα 35 χτυπήματα πώς έγιναν στο παιδί;».

Η 27χρονη απάντησε:

«Δεν ξέρω».

Ακόμη και όταν της επιδείχθηκαν φωτογραφίες του παιδιού με τα τραύματα, επέμεινε στην ίδια απάντηση.

«Αν πάθει κάτι το παιδί σου... θα κάνουμε άλλο»

Αναφερόμενη στις συνθήκες διαβίωσης, η 27χρονη περιέγραψε ακραία οικονομική δυσχέρεια.

«Δεν είχα χρήματα ούτε για πάνες. Πήγαινα και παρακαλούσα να μου δώσουν βερεσέ ένα πακέτο πάνες».

Όπως είπε, αναγκάστηκε να σταματήσει να χρησιμοποιεί βρεφικές πάνες, με αποτέλεσμα ο μικρός Άγγελος να βρέχεται συχνά.

Επανέλαβε ότι σημαντική βοήθεια δεχόταν από τον πρώην πεθερό του 44χρονου.

«Αν δεν ήταν ο πρώην πεθερός του να φέρνει πράγματα, δεν θα είχαμε να φάμε. Διαφορετικά, πήγαινα στη γειτονιά και ζητούσα διάφορα στο όνομά του».

Η ίδια υποστήριξε ακόμη ότι ο 44χρονος της είχε πει:

«Και μη φοβάσαι… Αν πάθει το παιδί σου κάτι, θα κάνουμε άλλο»!

«Ζητάω χίλια συγγνώμη που δεν φύγαμε…»

Η πρόεδρος τη ρώτησε αν θα μπορούσε να είχε κάνει κάτι διαφορετικό.

Η 27χρονη απάντησε:

«Εννοείτε αν μπορούσα να τον έχω σώσει; Ναι, θα μπορούσα. Να τον είχα πάρει και να είχα φύγει. Και μετανιώνω τόσο που δεν το έκανα. Ζητάω χίλια συγγνώμη που δεν φύγαμε…».

Ήταν η πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πολύωρης απολογίας της που λύγισε συναισθηματικά και βούρκωσε.

«Ήμασταν αγαπημένοι με τον Άγγελο. Τον αγαπούσα…», είπε με σπασμένη φωνή.

Ένας από τους ενόρκους τη ρώτησε:

«Είναι δυνατόν το παιδί σας να έχει 32 τραύματα και να μην κλάψει; Δεν το ακούγατε;».

Τέλος, όταν η πρόεδρος τη ρώτησε αν επιθυμεί να προσθέσει κάτι πριν ολοκληρώσει την απολογία της, η 27χρονη απάντησε:

«Νιώθω ότι ο Άγγελος είναι εδώ… Νιώθω ότι θα βγω έξω και θα τον δω ζωντανό. Δεν τον χτύπησα ποτέ μου».