Image
Αιχμηρά σχόλια για τον Αλέξη Τσίπρα έκανε η Μαρία Καρυστιανού, με αφορμή την ανακοίνωση του κόμματός του.
Η επικεφαλής της "Ελπίδας" ανέφερε σε συνέντευξή της στο "Χαμογέλα και Πάλι" ότι ο Αλέξης Τσίπρας επέστρεψε "για να μας πει ότι “εγώ θα τα φροντίσω αυτά” και να παίρνει ουσιαστικά και πολλά από τα στοιχεία που έχουμε αναφέρει εμείς στην ιδρυτική μας και να τα παρουσιάζει ως προτάσεις. Είναι ξεκάθαρη κοροϊδία".
Την ίδια στιγμή, ενοχλήθηκε από το σκηνικό με τα περιστέρια και το σχόλιο των παρουσιαστών στην εκδήλωση στο Θησείο, χαρακτηρίζοντάς τα "πολύ χαμηλού επιπέδου".