Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Euroleague ενόψει Final 4: Ανυπομονούμε να αναδείξουμε τη φιλοξενία και την ενέργεια της Αθήνας
Συνάντηση με τον CEO της Euroleague, Τσους Μπουένο, είχε σήμερα το πρωί ο Έλληνας Πρωθυπουργός ενόψει του Final 4 που ξεκινά την Παρασκευή.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανήρτησε στον λογαριασμό του στο Χ μια φωτογραφία από τη συνάντησή τους μιλώντας για «ένα σημαντικό γεγονός για την Ελλάδα, με εκατομμύρια οπαδούς να παρακολουθούν σε περισσότερες από 200 χώρες».
«Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε αθλητές, οπαδούς, τα μέσα ενημέρωσης και να αναδείξουμε τη φιλοξενία, τον δυναμισμό και την ενέργεια της Αθήνας» σημειώνει.
Great meeting with Chus Bueno ahead of the EuroLeague F4 coming to Athens. A major event for Greece, with millions of fans watching across more than 200 countries. We look forward to welcoming athletes, supporters, media and to showcasing Athens’ hospitality, dynamism and energy. pic.twitter.com/YkY1k8NgE8
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) May 20, 2026

