Κυρανάκης: Νωρίτερα το πρώτο δρομολόγιο του Μετρό Θεσσαλονίκης για να εξυπηρετούνται οι επιβάτες των τρένων - Η έναρξη

Image
κυρανακης
Συντάκτης
Newsroom

 

Έρχονται αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης ώστε να εξυπρετούνται οι επιβάτες των τρένων με πρωτοβουλία των Κυρανάκη-Ταχιάου.

Πιο συγκεκριμένα, μετά από πρωτοβουλία του αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη και του Υφυπουργού Υποδομών Νίκου Ταχιάου, με στόχο τη βελτίωση της σύνδεσης του μετρό με τα πρωινά σιδηροδρομικά δρομολόγια από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.


Τι ώρα θα ξεκινά ο πρώτος συρμός στο Μετρό Θεσσαλονίκης


Ο πρώτος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ξεκινά από τις 5:15 π.μ., αντί για τις 5:30 που ισχύει σήμερα.

Η προσαρμογή αυτή έχει ως στόχο να διευκολύνει τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τα πρωινά δρομολόγια του σιδηροδρόμου προς Αθήνα – Λάρισα (05:55) και Έδεσσα (05:50), δίνοντάς τους περισσότερο χρόνο για έγκαιρη μετεπιβίβαση στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Η αλλαγή του ωραρίου θα τεθεί σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026 και πρόκειται να ισχύσει μέχρι νεωτέρας.


Αποτελεί μια πρακτική παρέμβαση καθημερινότητας, η οποία ανταποκρίνεται σε αιτήματα επιβατών και εργαζομένων που χρησιμοποιούν συνδυαστικά το μετρό και τον σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις τους.