Αποχώρησε από το κόμμα Κασσελάκη η Τζάκρη
Η Θεοδώρα Τζάκρη ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη «Δημοκράτες», γνωστοποιώντας την απόφασή της μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο κείμενό της ασκεί έντονη κριτική στην πορεία του κόμματος και προσωπικά στον Πρόεδρό του, υποστηρίζοντας ότι η αρχική πολιτική φυσιογνωμία του έχει αλλοιωθεί.
Η βουλευτής κάνει λόγο για μια πολιτική διαδρομή που, όπως αναφέρει, από μια «κινηματική προσπάθεια» κατέληξε να λειτουργεί ως «αρχηγικό κόμμα», ενώ υποστηρίζει ότι «χωρά στο κάδρο των συνομιλητών του ό,τι πιο ακροδεξιό και ακρονεοφιλελεύθερο έχει γνωρίσει η μεταπολιτευτική Ελλάδα και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς Μητσοτάκη και τους πρόθυμους υπηρέτες του».
Η ανάρτηση της Θεοδώρας Τζάκρη
Στην ανακοίνωσή της επισημαίνει ακόμη ότι «Υπάρχουν κόκκινες γραμμές», εξηγώντας πως η στάση της υπαγορεύεται από πολιτικές διαφωνίες που, όπως τονίζει, δεν μπορεί να παραβλέψει.
Παράλληλα, γνωστοποιεί και την αποχώρησή της από κάθε κομματική θέση, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Ο Στέφανος Κασσελάκης νομιμοποιεί μία προφανή δεξιά απόκλιση, κάτι που με υποχρεώνει άμεσα να παραιτηθώ από Αντιπρόεδρος και μέλος των "ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ" και να υπερασπιστώ την δομημένη επί δεκαετίες σοσιαλιστική αντιδεξιά μου ταυτότητα».

