Αργυριάδου για Breakfast@star: Δεν παίρνουμε εμείς τις αποφάσεις, είναι κύκλοι που ανοίγουν και κλείνουν (video)
Η Μαίρη Αργυριάδου μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» και στη δημοσιογράφο Μένια Κούκου, αναφερόμενη στο τέλος της συνεργασίας της με το “Breakfast@Star”.
Όπως ανέφερε, τα τέσσερα χρόνια στην εκπομπή ήταν μια πολύ όμορφη διαδρομή, με καλή συνεργασία και δυνατές σχέσεις μέσα στην ομάδα, γι’ αυτό και η αποχώρηση συνοδεύεται από στεναχώρια. Παράλληλα τόνισε ότι τέτοιες αλλαγές είναι φυσιολογικές στην τηλεόραση, καθώς πρόκειται για κύκλους που ολοκληρώνονται και ξεκινούν νέοι, χωρίς να είναι πάντα στο χέρι των συντελεστών.
Σε ό,τι αφορά τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα, ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ακόμη επίσημη πρόταση για την εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα και ότι οι σχετικές συζητήσεις θα γίνουν μετά το τέλος της σεζόν. Επισήμανε επίσης πως δεν αποκλείει καμία συνεργασία, καθώς μπορεί να συνεργαστεί με όλους, ενώ υπογράμμισε ότι προς το παρόν δεν γνωρίζει πώς θα διαμορφωθεί η επόμενη τηλεοπτική της χρονιά.

