Γεωργιάδης: Στην ΕΛΑΣ το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων, γνήσιοι Αριστεροί (video)
Καλεσμένος στην εκπομπή «Αταίριαστοι» της τηλεόραση του ΣΚΑΪ ήταν σήμερα ο Υπουργός Υγείας, ο οποίος έκανε λόγο για «εκλογική συντριβή» του ΠΑΣΟΚ.
Ειδικότερα, με αφορμή όσα είπε τις προηγούμενες ημέρες για την Άννα Διαμαντοπούλου, τόνισε ότι «είναι λίγο αργά γιατί οι θέσεις του Δούκα έχουν γίνει συνεδριακές στο ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι περισσότερο του Δούκα και λιγότερο της Διαμαντοπούλου, αν δεν το βλέπει η αγαπητή κυρία Διαμαντοπούλου, υπάρχει πρόβλημα».
«Ο λόγος που έχει κακή δημοσκοπική εικόνα το ΠΑΣΟΚ», συνέχισε, «είναι ότι ο κ. Ανδρουλάκης έχασε μια συγκλονιστική ευκαιρία που του έδωσε η ιστορία 2 χρόνια με το να κυνηγάει τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ το 2012-2013. Αυτό το έκανε με πολύ άγαρμπο τρόπο, ξεχνώντας τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που έμειναν το 2012-2013. Τώρα μετά από 2 χρόνια που πήγε να το παίξει ΣΥΡΙΖΑ πράσινος, έγινε ντεμοντέ με την έλευση Τσίπρα. Μεταξύ του Τσίπρα και του Ανδρουλάκη, ο Τσίπρας στον χώρο του λαϊκισμού και των ανοησιών της αριστεράς είναι καλύτερος. Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί και πηγαίνει προς συντριβή. Το ΠΑΣΟΚ πηγαίνει για εκλογική συντριβή, δεν έχει καμία ελπίδα να βγει δεύτερο είναι δεδομένο αυτό».
Αναφορικά με τις τοποθετήσεις μελών του κόμματος Τσίπρα το Σαββατοκύριακο, ο Άδωνις Γεωργιάδης ζήτησε «να τους βγάζετε περισσότερο στην τηλεόραση γιατί μιλάνε 10 ημέρες μόνο για φόρους. Όλη την ημέρα ασχολούνται με ποιους θα φορολογήσουν. Έχετε ακούσει πρόταση πώς η Ελλάδα θα αυξήσει τον πλούτο της; Το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι Αριστεροί».

