Μάγδα Τσέγκου για "Χαμογέλα και Πάλι": "Μου έκανε εντύπωση, δεν με πήρε κανένας ένα τηλέφωνο να μου πει συγγνώμη" (video)

Image
tsegkoy
Συντάκτης
Newsroom

 

Στο «Happy Day» και την Σταματίνα Τσιμτσιλή μίλησε ζωντανά η Μάγδα Τσέγκου, η οποία αναφέρθηκε στα όσα συνέβησαν χθες στην εκπομπή της Σίσσυ Χρηστίδου «Χαμογέλα και πάλι».

Όπως σημείωσε η δημοσιογράφος, «Αν δει κάνεις την συνέντευξη που έδωσα εγώ ήταν 5 λεπτά, ο σχολιασμός ήταν 8. Χθες ένιωσα την ανάγκη να παρέμβω τηλεφωνικά γιατί άκουσα να λέγονται πράγματα που δεν έγινα ποτέ. Διαφωνούσαν πάνω σε ζητήματα που εγώ ουδείς αναφέρθηκα. Δεν κατάλαβα ο ένας, δεν κατάλαβα ο άλλος… Εγώ μίλησα για το τι λέει ο κόσμος. Με ρώτησε η Μένια και της είπα 3 η ώρα να ξυπνάω ποτέ. Μετά με ρώτησε “σου έχει γίνει ποτέ πρόταση για ψυχαγωγικό” και λέω “όταν ήμασταν στο ALTER το 2010 με την Ζήνα μου είχε προτείνει να πάω στην ψυχαγωγία και είχα πει όχι…” και μου λέει “η Ζήνα επιστρέφει στην ψυχαγωγία και μου λέει θα πήγαινες;” και λέω “θα συζητούσα”. Ποτέ δεν είπα ότι δεν μου αρέσει ο infotaintment, Είπα τι αρέσει και τι όχι στον κόσμο».

«Με ενόχλησε η αλλοίωση των λεγομένων μου. Άλλο να διαφωνείς με μια άποψη και άλλο να παρουσιάζουν ότι είπες κάτι διαφορετικό. Μίλησα για την ταυτότητα που πρέπει να έχουν οι εκπομπές και τι θέλει ο κόσμος να βλέπει. Δεν με ενόχλησε μόνο ταμπέλα. Έλεγαν πράγματα που δεν ειπώθηκαν ποτέ. Παιδί μου παραποιούσαν αυτά που έλεγα. Συζητούσαν 5 άνθρωποι για μια συνέντευξη που δεν τα έλεγα αυτά τα πράγματα. Δεν μπορείς να ακούσεις τη συνέντευξη και να λες αυτά τα πράγματα. Να λες ότι αυτοπροτείνομαι για δουλειά;», συνέχισε.

«Αν μου επιτρέπεις αυτό που συνέβη χθες δεν ήταν η πρώτη και τελευταία φορά. Από το πρωί μέχρι το βράδυ είχα αμέτρητα σχόλια ότι αυτό που έγινε σε εμένα γίνεται κατά κόρων. Αυτό που με στεναχώρησε δεν αφορά μόνο εμένα, αφορά την τοξικότητα που υπάρχει στην τηλεόραση. Βλέπουμε να δίνεται μια συνέντευξη και μόλις τελειώνει, κρίνει, ειρωνεύεται. κρατάει το αρνητικό και αυτό είναι που δεν θέλει ο κόσμος. Πρέπει η τηλεόραση να γίνεται με σεβασμό», συμπλήρωσε η Μάγδα Τσέγκου.

«Μου έκανε μεγάλη εντύπωση… ρε παιδιά δεν με πήρε ένας τηλέφωνο να μου πει “ρε Μάγδα έγινε ένα λάθος συγγνώμη”. Επειδή και εγώ κάνω τηλεόραση 200 χρόνια, γινόντουσαν πολλά σφάλματα και λάθη, όταν έκανα λάθος περίμενα να τελειώσει εκπομπή να ζητήσω συγγνώμη», αποκάλυψε.