Γεωργιάδης: Του έστειλαν βίντεο με γιατρό να ζητά φακελάκι - Διέταξε έρευνα και ζήτησε την απομάκρυνσή του από το ΕΣΥ

Image
γεωργιαδης
Συντάκτης
Newsroom

 

Την κινητοποίηση των αρμοδίων προκάλεσε βίντεο που στάλθηκε στον Άδωνι Γεωργιάδη και δείχνει γιατρό να ζητά φακελάκι από ασθενή.

Ο Υπουργός Υγείας, σε ανάρτησή του στο X, ενημέρωσε ότι διέταξε έρευνα και ταυτοποιήθηκε τόσο το πρόσωπο όσο και το νοσοκομείο. Ζήτησε μάλιστα, ο γιατρός να απομακρυνθεί από το ΕΣΥ.

Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη


«Πριν λίγο μου έστειλαν ένα απαράδεκτο βίντεο το οποίο αναρτήθηκε στα social media από μία ασθενή που κατέγραψε έναν αναισθησιολόγο την ώρα που αυτός της ζητά 100-150€ για να πράξει όσα είναι υποχρεωμένος να παρέχει δωρεάν σε κάθε ασθενή. Από την έρευνα που αμέσως διέταξα, ταυτοποιήθηκε και το Νοσοκομείο και το πρόσωπο.

Διέταξα επίσης την Διοίκηση του Νοσοκομείου να προχωρήσει άμεσα σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, ώστε το πρόσωπο αυτό να απομακρυνθεί από το ΕΣΥ. Σιχαίνομαι το φακελάκι, πράξη που εκμεταλλεύεται τον ανθρώπινο πόνο και δεν έχει καμμία σχέση με τις Αξίες που υπηρετούμε στο ΕΣΥ. Λυπούμαι πολύ και ζητώ συγγνώμη από την ασθενή», έγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης.