Image
Λίγα 24ωρα πριν από το συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, ο Γρηγόρης Δημητριάδης συνεχίζει τις επαφές του με στελέχη του κόμματος.
Αυτή τη φορά βρέθηκε στο Κερατσίνι, όπου σε γνωστό εστιατόριο της περιοχής συναντήθηκε με στελέχη της ΝΔ και αυτοδιοικητικούς παράγοντες. Σε χαλαρό κλίμα συζήτησαν για τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις και ζητήματα που απασχολούν την παράταξη.
Στο ίδιο πλαίσιο, επιβεβαιώθηκε η εικόνα συνοχής στο εσωτερικό της παράταξης, καθώς και η αισιοδοξία για μια ακόμη εκλογική νίκη το 2027.
Στο Κερατσίνι, με στελέχη της παράταξής μας και αυτοδιοικητικούς. pic.twitter.com/8s5vt1CsSf
— GDimitriadis (@grigoris_d) May 12, 2026