Γεωργιάδης για Αττικόν: Έβαλα σκοπό να εξαφανίσω το πρόβλημα - Σε 1,5 χρόνο δεν θα έχουμε ράντζα

Image
αδωνις
Συντάκτης
Newsroom

 

Στις καταγγελίες για την κατάσταση που επικρατεί στις εφημερίες και στις εικόνες με τα ράντζα στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν», απάντησε ο Υπουργός Υγείας με ανάρτησή του στο Χ.

Η αντιπαράθεση ξεκίνησε από την ανάρτηση του χρήστη John Toyp, που δημοσίευσε βίντεο με ασθενείς σε ράντζα στους διαδρόμους του νοσοκομείου, επαναφέροντας στο επίκεντρο το διαχρονικό πρόβλημα στο μεγαλύτερο νοσηλευτικό ίδρυμα της Δυτικής Αττικής.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης απαντώντας σημειώνει ότι οι συγκεκριμένες εικόνες δεν αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο, αλλά μια κατάσταση που καταγράφεται εδώ και περίπου είκοσι χρόνια.

«Έχω εκατό φορές εξηγήσει ότι στο ΑΤΤΙΚΟΝ Νοσοκομείο αυτή η εικόνα με τα ράντζα υπάρχει εδώ και 20 χρόνια. Κυρίως λόγω της μεγάλης προσέλευσης εκεί. Επίσης έχω εξηγήσει ότι έβαλα σκοπό να εξαφανίσω και αυτό το πρόβλημα, για το οποίο κανένας προκάτοχος μου δεν μπόρεσε να βρει λύση. Ετσι τώρα έχουμε σε εξέλιξη δύο έργα (ένα οι νέοι κοιτώνες των ιατρών, δύο η επέκταση της Παθολογικής στο Λοιμωδών) που σε 1,5 χρόνο (δεν γίνονται γρηγορότερα) θα προσθέσουν +162 κρεβάτια στην εφημερία και έτσι δεν θα έχουμε ράντζα. Αρα κάθε εικόνα σαν και αυτή που δείχνει ο κύριος αυτός αλλά και τα ΜΜΕ και άλλοι απλά επιβεβαιώνουν την ορθότητα των αποφάσεων μου για να ολοκληρωθούν αυτά τα έργα. Δεν ευθύνομαι για τις εικόνες αυτές αλλά εγώ έδωσα την λύση. Πολλά περαστικά», έγραψε ο Yπουργός Υγείας.