Πειθαρχική έρευνα από το Υπουργείο Εσωτερικών για την ορκωμοσία Κωνσταντίνου στον δήμο Αθηναίων

Image
α
Συντάκτης
Newsroom

 

Πειθαρχική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη από το υπουργείο Εσωτερικών σχετικά με την ορκωμοσία του Πέτρου Κωνσταντίνου ως δημοτικού συμβούλου στον Δήμο Αθηναίων, όπως ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3.

Ο υπουργός χαρακτήρισε το περιστατικό «απαράδεκτο», ασκώντας παράλληλα κριτική στη δημοτική αρχή του Χάρη Δούκα για τη στάση που κράτησε κατά τη διαδικασία. Όπως σημείωσε, το υπουργείο Εσωτερικών έχει ήδη κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να εξεταστεί αν παραβιάστηκε το θεσμικό πλαίσιο της ορκωμοσίας.

Η υπόθεση προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις, καθώς ο εκπρόσωπος της δημοτικής παράταξης «Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα» δεν ακολούθησε τον καθιερωμένο όρκο στο Σύνταγμα και τους νόμους, αλλά επέλεξε να διαβάσει δικό του κείμενο κατά τη διάρκεια της τελετής.

Σύμφωνα με τον Άδωνι Γεωργιάδη, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου θα εξετάσουν τι ακριβώς προβλέπεται σε ανάλογες περιπτώσεις και αν προκύπτουν πειθαρχικές ευθύνες.

Το κείμενο που ανέγνωσε ο Πέτρος Κωνσταντίνου κατά την τελετή ορκωμοσίας

«Δηλώνω στην τιμή και τη συνείδησή μου ότι θα αγωνίζομαι για την υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζόμενων, ντόπιων και μεταναστών, για την ανατροπή της βάρβαρης επίθεσης κυβέρνησης-κεφαλαίου-ΕΕ και του ιμπεριαλισμού. Για να μπουν οι ζωές μας πάνω από τα κέρδη τους! Για να μπει τέλος στους πολέμους και τη γενοκτονία στη Γάζα. Για να τιμωρηθούν οι δολοφόνοι στα Τέμπη, την Πύλο και τη “Βιολάντα”. Για τη λευτεριά στην Παλαιστίνη και τη διεθνιστική αλληλεγγύη πάνω από σύνορα.

Για μια κοινωνία κάτω από τον έλεγχο των εργαζόμενων, απαλλαγμένη από την καπιταλιστική βαρβαρότητα και εκμετάλλευση, τη φτώχεια και την καταπίεση, με πλήρη διαχωρισμό Εκκλησίας και κράτους. Για μια κοινωνία χωρίς διακρίσεις φυλής, φύλου, έθνους και θρησκείας. 82 χρόνια από την απελευθέρωση της Αθήνας από τη ναζιστική κατοχή, τιμώντας τους νεκρούς της Αντίστασης, τους 200 εκτελεσμένους στην Καισαριανή, τιμώντας τον Παύλο Φύσσα, τον Σαχζάτ Λουκμάν και τον Αλέξη Γρηγορόπουλο, θα αγωνίζομαι για μια πόλη εναρμονισμένη με τις κοινωνικές ανάγκες και το περιβάλλον, με δημοκρατία, ελευθερία, αλληλεγγύη, χωρίς ρατσισμό και νεοναζί».