Μετρό Θεσσαλονίκης: Έρχονται πέντε νέοι σταθμοί
Την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά μέσα στο επόμενο τρίμηνο προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, σημειώνοντας ότι σύντομα θα δοθούν στην κυκλοφορία ακόμη πέντε σταθμοί.
Μιλώντας στο Action24, ο υπουργός υπογράμμισε ότι η λειτουργία του μετρό έχει ήδη συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος στη Θεσσαλονίκη, αναφέροντας πως, σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Μεταφορών του ΥΜΕΤ, η κίνηση στο κέντρο της πόλης έχει μειωθεί κατά 15%.
Παράλληλα, χαρακτήρισε το μετρό της Θεσσαλονίκης ως ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από τους σταθμούς. Όπως σημείωσε, ο σταθμός Βενιζέλου αποτελεί κηρυγμένο αρχαιολογικό χώρο, ενώ και οι υπόλοιποι σταθμοί λειτουργούν ως «μουσεία» που προβάλλουν την ιστορία της πόλης.
Ο κ. Δήμας εκτίμησε ότι με τη λειτουργία των νέων σταθμών έως την Καλαμαριά θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των επιβατών και θα περιοριστεί ακόμη περισσότερο ο όγκος των οχημάτων στους δρόμους της πόλης.
Αναφορά έκανε και στο έργο του flyover στη Θεσσαλονίκη, επισημαίνοντας ότι η κατασκευή του έχει ξεπεράσει το 50% του φυσικού αντικειμένου και προχωρά με εντατικούς ρυθμούς.
Όπως τόνισε, το έργο έχει τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας και αναμένεται να διπλασιάσει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης οχημάτων, από 5.000 σε 10.000, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής.

