Αλλαγές στη Γραμμή 3 του Μετρό: Κλείνουν νωρίτερα τέσσερις σταθμοί λόγω έργων

Image
μετρο
Συντάκτης
Newsroom

 

Σε ισχύ τίθενται από σήμερα νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, στο πλαίσιο των εργασιών αντικατάστασης σιδηροτροχιών στο τμήμα «Μέγαρο Μουσικής – Κατεχάκη».

Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, από τις 28 Ιουνίου και για τις ημέρες Κυριακή έως Πέμπτη, οι σταθμοί Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι, Πανόρμου και Κατεχάκη θα κλείνουν στις 21:40, δηλαδή περίπου δυόμισι ώρες νωρίτερα από το συνηθισμένο ωράριο λειτουργίας.

Κατά τη διάρκεια των βραδινών εργασιών, η κυκλοφορία των συρμών στη Γραμμή 3 θα πραγματοποιείται στα τμήματα «Δημοτικό Θέατρο – Ευαγγελισμός» και «Εθνική Άμυνα – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο», ενώ το ενδιάμεσο τμήμα θα παραμένει εκτός λειτουργίας.

Τα τελευταία δρομολόγια

Πριν από το κλείσιμο των σταθμών, οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν ως εξής:

  • Από Δημοτικό Θέατρο προς Δουκίσσης Πλακεντίας στις 21:05.
  • Από Σύνταγμα προς Δουκίσσης Πλακεντίας στις 21:30.
  • Από Ευαγγελισμό προς Δουκίσσης Πλακεντίας στις 21:32.
  • Από Μέγαρο Μουσικής στις 21:33.
  • Από Αμπελόκηπους στις 21:35.
  • Από Πανόρμου στις 21:37.
  • Από Κατεχάκη στις 21:39.

Αντίστοιχα, προς Δημοτικό Θέατρο, οι τελευταίες αναχωρήσεις θα πραγματοποιηθούν:

  • Από Δουκίσσης Πλακεντίας στις 21:30.
  • Από Εθνική Άμυνα στις 21:40.
  • Από Κατεχάκη στις 21:41.
  • Από Πανόρμου στις 21:43.
  • Από Αμπελόκηπους στις 21:45.
  • Από Μέγαρο Μουσικής στις 21:47.

Τι ισχύει για τα δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο

Οι τελευταίοι συρμοί πριν από την έναρξη των εργασιών θα αναχωρούν:

  • Από Σύνταγμα προς Αεροδρόμιο στις 21:30.
  • Από Δημοτικό Θέατρο προς Αεροδρόμιο στις 21:05.
  • Από Αεροδρόμιο προς Δημοτικό Θέατρο στις 21:10.

Μετά τις 21:40, τα δρομολόγια προς και από το Αεροδρόμιο θα εκτελούνται μόνο μεταξύ Εθνικής Άμυνας και Αεροδρομίου.

Οι αναχωρήσεις από Εθνική Άμυνα προς Αεροδρόμιο θα πραγματοποιούνται στις 22:17, 22:54 και 23:30, ενώ από το Αεροδρόμιο προς Εθνική Άμυνα στις 21:46, 22:22, 22:58 και 23:34.

Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21

Για την εξυπηρέτηση των επιβατών, ο ΟΑΣΑ θέτει σε λειτουργία την προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21 «Στ. Μετρό Ευαγγελισμός – Στ. Μετρό Εθνική Άμυνα», η οποία θα εκτελεί δρομολόγια από τις 21:40 έως τη λήξη της κυκλοφορίας του Μετρό, κάθε Κυριακή έως Πέμπτη.

Η γραμμή θα συνδέει τους σταθμούς Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι, Πανόρμου, Κατεχάκη και Εθνική Άμυνα, εξυπηρετώντας το τμήμα της Γραμμής 3 που θα παραμένει προσωρινά εκτός λειτουργίας κατά τις νυχτερινές ώρες.

Η ΣΤΑΣΥ επισημαίνει ότι οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης της υποδομής, τα οποία αναμένεται να βελτιώσουν την ασφάλεια και την αξιοπιστία των μετακινήσεων στη Γραμμή 3 του Μετρό.