Ο Γρηγόρης Δημητριάδης στην Ήπειρο, μετά τα Ιωάννινα στην Ηγουμενίτσα
Ο Γρηγόρης Δημητριάδης πραγματοποίησε επίσκεψη στη Θεσπρωτία, συνεχίζοντας τις επαφές του με κομματικά στελέχη της Νέα Δημοκρατία σε διάφορες περιοχές της χώρας.
Κατά την παραμονή του στην Ηγουμενίτσα ο πρώην Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού, συναντήθηκε με μέλη της τοπικής οργάνωσης του κόμματος, καθώς και με τον βουλευτή Βασίλης Γιόγιακας.
Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο των περιοδειών που πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα, με στόχο τη διατήρηση ανοιχτής επικοινωνίας με τις τοπικές οργανώσεις και τα στελέχη της παράταξης. Ο ίδιος δημοσίευσε στιγμιότυπα από την παρουσία του στην περιοχή μέσω του Instagram, καταγράφοντας τις συναντήσεις και τις επαφές που είχε κατά την επίσκεψή του.
Σε ανάρτησή του στο Instagram, ο Γρηγόρης Δημητριάδης δημοσίευσε φωτογραφίες από την επίσκεψή του, γράφοντας: "Η ομάδα Γιόγιακα στη Θεσπρωτία! 💪🏻 Στα γραφεία της ΔΕΕΠ της ΝΔ στην Ηγουμενίτσα, αλλά και σε πιο χαλαρές στιγμές, με παλιούς και νέους φίλους."
Πηγή: tomanifesto.gr

