Ομόφωνα αθώοι οι Σταμάτης Πουλής και Ανδρονίκη Θεοφιλάτου για την υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ – Κατέρρευσαν οι ισχυρισμοί του Πολάκη

Image
α
Συντάκτης
Newsroom

 

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε την ολοκλήρωση της δικαστικής διαδικασίας που αφορούσε την υπόθεση των προσλήψεων στο ΚΕΕΛΠΝΟ, κάνοντας λόγο για πλήρη δικαίωση των εμπλεκομένων.

Σύμφωνα με τον Υπουργό, ολοκληρώθηκε και η δεύτερη δίκη που αφορούσε τις 74 προσλήψεις για τις οποίες είχαν ασκηθεί διώξεις, με το δικαστήριο να κρίνει ομόφωνα αθώους τον Σταμάτη Πουλή και τη σύζυγό του, Ανδρονίκη Θεοφιλάτου.

Ο κ. Γεωργιάδης υποστήριξε ότι οι κατηγορίες που είχαν διατυπωθεί σε βάρος τους αποδείχθηκαν αβάσιμες, τονίζοντας πως οι δύο κατηγορούμενοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με σοβαρές επαγγελματικές και προσωπικές συνέπειες εξαιτίας της υπόθεσης.

Παράλληλα, εξαπέλυσε επίθεση κατά του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης, υποστηρίζοντας ότι οι καταγγελίες του για το ΚΕΕΛΠΝΟ έχουν πλέον καταρρεύσει δικαστικά. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «όλες οι ιστορίες του Πολάκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ τελείωσαν δικαστικά με τη συντριπτική του ήττα».

Ο Υπουργός σημείωσε επίσης ότι οι δικαιωθέντες εξακολουθούν να αναμένουν μια δημόσια συγγνώμη από όσους, κατά την άποψή του, συνέβαλαν στη στοχοποίησή τους κατά τη διάρκεια της πολυετούς δικαστικής και πολιτικής αντιπαράθεσης.