Κατά πλειοψηφία ψηφίσθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο και η τροπολογία για τον νόμο Κατσέλη

Image
βουλη
Συντάκτης
Newsroom

 

Με τις ψήφους της Νέας Δημοκρατίας εγκρίθηκε επί της Αρχής και στο σύνολό του από την Ολομέλεια της Βουλής το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Μέτρα αντιμετώπισης της ενεργειακής κρίσης και ενίσχυσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, μισθολογικές και φορολογικές διατάξεις, ρυθμίσεις για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις Δημοσίου, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων και βελτίωση του πλαισίου για τα παίγνια, ρυθμίσεις για την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε. και λοιπές διατάξεις».

Κατά του νομοσχεδίου τάχθηκαν ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και η Νίκη, ενώ το ΠΑΣΟΚ και η Ελληνική Λύση δήλωσαν «παρών». Η Πλεύση Ελευθερίας, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο εισηγητής της κατά τη συζήτηση, καταψηφίζει το νομοσχέδιο, με το σχετικό ψηφοδέλτιο να αναμένεται να κατατεθεί εντός των επόμενων ωρών.

Η τροπολογία που αφορά τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη υπερψηφίστηκε από τη Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και την Ελληνική Λύση, ενώ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Νίκη επέλεξαν τη στάση του «παρών».

Όσον αφορά τη δεύτερη υπουργική τροπολογία, η οποία περιλαμβάνει διατάξεις για τις αρμοδιότητες της ΕΛ.ΑΣ. σε υποθέσεις κακουργημάτων και φοροδιαφυγής, καθώς και ρυθμίσεις για την εγκατάσταση σταθμών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας και τον ΟΑΣΘ, υπέρ ψήφισε η Νέα Δημοκρατία. Το ΚΚΕ καταψήφισε την τροπολογία, ενώ τα υπόλοιπα κόμματα δήλωσαν «παρών».