Στ. Πουλής: Δωρεάν Ιατρικές Εξετάσεις για πρώτη φορά στο ΚΑΠΗ Οινόης στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπ. Υγείας
Την Πέμπτη 18 Ιουνίου, στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας, πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά δωρεάν ιατρικές εξετάσεις στο ΚΑΠΗ Οινόης.
Οι εξετάσεις διενεργήθηκαν υπό τον συντονισμό του Σταμάτη Πουλή Συμβούλου του Υπουργού Υγείας και Α' Αναπληρωματικού Βουλευτή Ν.Δ. Δυτικής Αττικής, σε συνεργασία με τον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας και το Π.Γ.Ν. «Αττικόν».
Ο Σταμάτης Πουλής δήλωσε σχετικά: «Σήμερα, είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε το ΚΑΠΗ Οινόης και να πραγματοποιήσουμε για πρώτη φορά δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, στο πλαίσιο του προγράμματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας.
Στο Υπουργείο Υγείας εργαζόμαστε συστηματικά για την ενίσχυση της πρόληψης και τη βελτίωση της πρόσβασης όλων των πολιτών της Δυτικής Αττικής σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, φέρνοντάς τες πιο κοντά σε κάθε συμπολίτη μας.
Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε δράσεις που προάγουν τη δημόσια υγεία.

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Μάνδρας – Ειδυλλίας και ιδιαιτέρως τον Δήμαρχο κ. Αρμόδιο Δρίκο, την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας, Αλληλεγγύης και Πολιτισμού κα Ξανθή Ρούσση-Παππά, την Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Οινόης κα Κρίκη - Λινάρδου Σεβαστή, τον Ιατρό Παθολόγο-Διαβητολόγο κ. Πιλίλη Σωτήρη, την Επισκέπτρια Υγείας κα Γαλαριώτου Σοφία καθώς και την Πρόεδρο του Πολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Γυναικών «Φρυκτωρία» κα Φιλιώ Οργέτα. Τέλος, ευχαριστούμε το προσωπικό του ΚΑΠΗ Οινόης και του νοσοκομείου Π.Γ.Ν "Αττικόν" για την αποτελεσματικότητα, τον επαγγελματισμό και την άψογη συνεργασία τους σε όλη την διαδικασία.»

