Δ. Αβραμόπουλος για ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης: Η υπόθεση δεν με αφορούσε ποτέ - Δεν θα κάνω χρήση της ασυλίας

Image
αβραμοπουλος
Συντάκτης
Newsroom

 

Την απάντησή του σχετικά με το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που φέρεται να έχει εκδοθεί από τις αρχές του Βελγίου στο πλαίσιο της υπόθεσης Qatargate δημοσίευσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Επίτροπος Δημήτρης Αβραμόπουλος. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι δεν είχε ποτέ καμία εμπλοκή στην υπόθεση και ότι οποιαδήποτε σύνδεση του ονόματός του είναι «αυθαίρετη, απαράδεκτη και ύποπτη», σημειώνοντας πως θα αντιμετωπιστεί με κάθε νόμιμο μέσο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ενημερώθηκε από δημοσιογράφους ότι ενδέχεται να έχει αποσταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, το οποίο επιχειρεί, χωρίς βάση, να συνδέσει το όνομά του με την υπόθεση Fight Impunity.

«Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ», αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι το σχετικό ζήτημα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια με πλήρη θεσμική διαφάνεια και έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης της προέδρου της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Ο ίδιος επισημαίνει ότι η συμμετοχή του στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με άλλες διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, δηλωμένη και φορολογημένη, χωρίς καμία εμπλοκή σε παράνομες ενέργειες.

Παράλληλα τονίζει ότι κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος και σύνδεσης του ονόματός του με την υπόθεση είναι αυθαίρετη και θα αντιμετωπιστεί νομικά.

Κλείνοντας, δηλώνει ότι δεν θα κάνει χρήση βουλευτικής ασυλίας και ότι θα προσφύγει ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης και επίσημη κρίση.