Image
Ο Γρηγόρης Δημητριάδης με αυτοδιοικητικούς: Συνεχίζουμε δυνατά
Συντάκτης
28/05/2026 - 15:25
Στα Καλύβια βρέθηκε ο Γρηγόρης Δημητριάδης, όπου είχε συνάντηση με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ο πρώην γενικός γραμματέας του Πρωθυπουργού συνεχίζει τις επαφές του με κομματικά στελέχη, στέλνοντας –όπως αναφέρει– το μήνυμα ότι:
«Συνεχίζουμε δυνατά».
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εστιατόριο της περιοχής και, σύμφωνα με πληροφορίες, πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις πολιτικού και αυτοδιοικητικού ενδιαφέροντος μέσα σε θετικό κλίμα.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Γρηγόρης Δημητριάδης έγραψε:
«Στα Καλύβια, με στελέχη της παράταξής μας και αυτοδιοικητικούς. Συνεχίζουμε δυνατά!»

