Ο Γρηγόρης Δημητριάδης με αυτοδιοικητικούς: Συνεχίζουμε δυνατά

Image
α
Συντάκτης
Newsroom

 

Στα Καλύβια βρέθηκε ο Γρηγόρης Δημητριάδης, όπου είχε συνάντηση με στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ο πρώην γενικός γραμματέας του Πρωθυπουργού συνεχίζει τις επαφές του με κομματικά στελέχη, στέλνοντας –όπως αναφέρει– το μήνυμα ότι:

«Συνεχίζουμε δυνατά».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εστιατόριο της περιοχής και, σύμφωνα με πληροφορίες, πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις πολιτικού και αυτοδιοικητικού ενδιαφέροντος μέσα σε θετικό κλίμα.

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Γρηγόρης Δημητριάδης έγραψε:

«Στα Καλύβια, με στελέχη της παράταξής μας και αυτοδιοικητικούς. Συνεχίζουμε δυνατά!»