Α. Γεωργιάδης: Δεν φοβάμαι τη μήνυση Ανδρουλάκη - Το θέμα του ακινήτου τον βλάπτει γιατί βλέπει ο κόσμος ότι είναι πλούσιος (video)
Για τη μήνυση που κατέθεσε εναντίον του ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, με αφορμή τις δηλώσεις του για το ακίνητο της οικογένειας Ανδρουλάκη στο Ηράκλειο που μισθώνεται από το Δημόσιο μίλησε σήμερα το πρωί στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Όπως τόνισε ο Υπουργός Υγείας, δεν έχει «τίποτα να φοβηθεί» από τη δικαστική κίνηση του Νίκου Ανδρουλάκη, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν απέδωσε ποτέ ποινικές ευθύνες στον κ. Ανδρουλάκη. «Έχω σπεύσει να πω από την πρώτη μου συνέντευξη ότι δεν θεωρώ ότι έχει κάνει κάτι παράνομο. Θέτω θέματα μόνο ηθικής και πολιτικής φύσεως», σημείωσε.
Μάλιστα, επεσήμανε πως ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ «ελέγχεται πολιτικά» επειδή, όπως υποστήριξε, η οικογένειά του μίσθωσε ακίνητο στο Κτηματολόγιο το 2010, σε μια περίοδο που η χώρα έμπαινε στα μνημόνια. «Η οικογένειά του και ο ίδιος νοίκιασαν στο Κτηματολόγιο ένα ακίνητο παίρνοντας 10.000 ευρώ τον μήνα», δήλωσε, σημειώνοντας ότι το ποσό μειώθηκε κατά τη διάρκεια των μνημονίων και στη συνέχεια επανήλθε.
Σχετικά με τις δηλώσεις Ανδρουλάκη ότι ο ίδιος λαμβάνει περίπου 1.000 ευρώ καθαρά από το συγκεκριμένο ακίνητο, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε πως αυτό αφορά προφανώς το μερίδιό του από το συνολικό ποσό. «Αυτό πολιτικά θα με συγχωρέσετε να πω, είναι τελείως αδιάφορο», υπογράμμισε.
Ο κ. Γεωργιάδης υποστήριξε ακόμη ότι η υπόθεση του υφυπουργού Βασίλη Σπανάκη δεν είναι συγκρίσιμη με εκείνη του Νίκου Ανδρουλάκη. Όπως είπε, η μίσθωση ακινήτου της οικογένειας Σπανάκη στα ΕΛΤΑ έγινε το 2000, επί κυβέρνησης Σημίτη, όταν ο ίδιος ήταν «πολύ χαμηλόβαθμο στέλεχος» της ΝΔ.
Αντίθετα, για την οικογένεια Ανδρουλάκη υποστήριξε ότι το 2010 «ήταν η ισχυρότερη οικογένεια του ΠΑΣΟΚ στο Ηράκλειο της Κρήτης», ενώ ανέφερε ότι η επιλογή του ακινήτου έγινε στις 7 Οκτωβρίου 2009, λίγες ημέρες μετά τις εκλογές εκείνης της χρονιάς.

