Τα συγχαρητήρια Μητσοτάκη στο ΔΗΣΥ για τη νίκη του στις εκλογές: Οι Κύπριοι επέλεξαν σταθερότητα

Image
μητσοτακης
Συντάκτης
Newsroom

 

  Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την εξής ανάρτηση για το αποτέλεσμα των εκλογών στην Κύπρο:

 

   «Συγχαρητήρια στον ΔΗ.ΣΥ και την Αννίτα Δημητρίου για την εκλογική νίκη. Η παράταξη του Γλ. Κληρίδη παραμένει καθαρά πρώτη δύναμη στην Κύπρο.

Οι Κύπριοι επέλεξαν σταθερότητα. Εύχομαι καλή επιτυχία στα μέλη της νέας Βουλής των Αντιπροσώπων.

Η Ελλάδα βρίσκεται σταθερά δίπλα σας».