Κώστας Μπακογιάννης για την αποφυλάκιση Γιωτόπουλου: Αναρωτιόμουν αν τον πετύχω στον δρόμο, τι θα κάνω - Έμεινε στη φυλακή 1,5 χρόνο για κάθε δολοφονία (video)

Image
μπακ
Συντάκτης
Newsroom

 

Για την αποφυλάκιση του Αλέξανδρου Γιωτόπουλου της «17Ν» μίλησε ο Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος το 1989 έχασε τον πατέρα του, σε στοχευμένη τρομοκρατική επίθεση της τρομοκρατικής οργάνωσης.

«Έχουμε ένα σύστημα το οποίο, με αφορμή αυτό, ίσως πρέπει να ξανασκεφτούμε», σημείωσε ο πρώην Δήμαρχος μιλώντας στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» του Mega.

«Ξύπνησα σήμερα το πρωί και κοιτούσα τα sites και σκεφτόμουν, το έλεγα στη Σία. Εάν εγώ τον πετύχω κάπου στο δρόμο, οι πιθανότητες είναι αρκετές γιατί κυκλοφορώ,  τι θα κάνω; Και ακόμα χειρότερα: εάν τον δουν τα παιδιά μας, τι θα κάνουμε; Αλλά μετά διόρθωσα λίγο τον εαυτό μου και θα σας πω γιατί. Εγώ όλο αυτό έχω την τύχη να το μοιράζομαι δημόσια. Υπάρχουν όμως πάρα πολλοί που μπορεί να μας βλέπουν και δεν έχουν αυτήν την τύχη, ζώντας τέτοιες δύσκολες καταστάσεις μόνοι τους, μέσα στη σιωπή. Έχουμε ένα σύστημα το οποίο, με αφορμή αυτό, ίσως πρέπει να ξανασκεφτούμε. Γιατί το σύστημά μας είναι σωφρονιστικό. Οκ, καμία αντίρρηση», επεσήμανε.

«Ας πάρουμε παράδειγμα τον Γιωτόπουλο. Έχει βρεθεί ένοχος και έχει καταδικαστεί 17 φορές σε ισόβια για 17 δολοφονίες. Είναι στη φυλακή για 24 χρόνια, και στο σύνολο θα είναι για 25 χρόνια. Άρα 1,5 χρόνο για κάθε δολοφονία. Αυτό πρέπει να το συζητήσουμε σαν κοινωνία. Το θεωρούμε αυτό Δικαιοσύνη;», διερωτήθηκε.