Φωτεινή Αραμπατζή: Επί 5 μήνες διασυρόμουν για ανύπαρκτη πράξη

Image
α
Συντάκτης
Newsroom

 

Η Φωτεινή Αραμπατζή δήλωσε από το βήμα της Βουλής ότι είναι “απολύτως αθώα”, κατά τη συζήτηση για την πρόταση σύστασης προανακριτικής επιτροπής που αφορά την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Η πρώην υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων υποστήριξε ότι δεν άσκησε ποτέ πίεση, δεν έκανε κατάχρηση εξουσίας και δεν απαίτησε καμία παράνομη διευκόλυνση, καλώντας τους βουλευτές να μελετήσουν προσεκτικά τη δικογραφία.

«Να αναρωτηθείτε αν υπάρχει έστω μία πράξη που να συνιστά αδίκημα. Αν υπάρχει ένα ευρώ που να δόθηκε παράνομα», ανέφερε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι δεν προκύπτει καμία παράνομη πράξη εις βάρος της.

Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας έκανε λόγο για πολιτική στοχοποίηση και κατήγγειλε ότι το όνομά της ενεπλάκη δημόσια στην υπόθεση μέσω δημοσιευμάτων πριν ακόμη διαβιβαστεί η δικογραφία στη Βουλή.

Παράλληλα, απάντησε και στις επικρίσεις περί «κυβίστησης» σχετικά με τη θέση της να μην προχωρήσει η προανακριτική επιτροπή, υποστηρίζοντας ότι η απόφαση της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας βασίζεται σε συνταγματική και νομική τεκμηρίωση, καθώς — όπως είπε — δεν υπάρχουν ούτε αποχρώσες ενδείξεις για ποινικές ευθύνες.

Η κ. Αραμπατζή άσκησε επίσης κριτική στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία, θέτοντας ερωτήματα για τη διαχείριση της υπόθεσης και κάνοντας λόγο για παραβίαση της μυστικότητας της προδικασίας.

Όπως τόνισε, ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε κανονικά και δεν προέκυψε κανένα εύρημα παρατυπίας ή παράνομου οφέλους.