Μαρινάκης για περιστατικό με Αυγενάκη: Η λογική “ξέρεις ποιος είμαι εγώ;” στην κυβέρνηση αυτή δεν είναι αποδεκτή (video)

Image
μαρινακης
Συντάκτης
Newsroom

 

Να ζητήσει «συγγνώμη» καλεί τον Λευτέρη Αυγενάκη για το συμβάν που σημειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» όπου φαίνεται να χειροδικεί εις βάρος υπαλλήλου, ο Παύλος Μαρινάκης.

«Υπήρξε επικοινωνία με τον πρώην Yπουργό, μόλις ήρθε στο φως αυτό το βίντεο. Θεωρώ ότι πρέπει να ειπωθεί μια συγγνώμη σε κάθε περίπτωση και να δοθούν εξηγήσεις», είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Θα βγει ανακοίνωση από τον ίδιο σε λίγο. Περιμένουμε την θέση του βουλευτή του πρώην Υπουργού και πλέον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας», πρόσθεσε ο κ. Μαρινάκης.

Ο κ. Μαρινάκης τόνισε ότι «για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές».

Το βίντεο με το περιστατικό κάνει τον γύρο του διαδικτύου και ήρθε στο φως μετά από καταγγελία της ΟΣΕΥΠΕ (Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων στις Υπηρεσίες των Αεροδρομίων).

Το περιστατικό σημειώθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, όταν ο κ. Αυγενάκης φέρεται να μπέρδεψε την πύλη και έχασε την πτήση του, ενώ είχαν προηγηθεί τρεις αναγγελίες με το όνομά του. 

 

Zήτησε συγγνώμη ο Αυγενάκης

Ο Λευτέρης Αυγενάκης μετά και τα όσα είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ζήτησε συγγνώμη, αρνήθηκε ωστόσο την χειροδικία.

"Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι, υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.

Τέλος, αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο, το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο".