Ουγγαρέζος για Μπισμπίκη: Κάνει συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς, το βρίσκω άδικο και προσβλητικό (video)

Image
ουγγαρεζος
Συντάκτης
Newsroom

 

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος τοποθετήθηκε σχετικά με τις πρόσφατες δηλώσεις του Βασίλη Μπισμπίκη για την κριτική που έχει δεχθεί, επισημαίνοντας πως κατανοεί την ευαισθησία του απέναντι στο θέμα, καθώς οι προηγούμενες εμπειρίες του τον έχουν επηρεάσει.

Παράλληλα, τόνισε ότι δεν είναι σωστό να μπαίνουν όλοι οι σχολιαστές στο ίδιο «καλάθι», υπογραμμίζοντας πως, αν θεωρεί ότι συγκεκριμένα πρόσωπα τον αδίκησαν, θα ήταν προτιμότερο να τα κατονομάσει. Όπως ανέφερε, οι γενικεύσεις είναι άδικες και προσβλητικές για όσους δεν είχαν την ίδια στάση, ενώ πρόσθεσε ότι ο ίδιος δεν επέλεξε αυθαίρετα να ασχοληθεί μαζί του, αλλά σχολίασε γεγονότα που είχαν ήδη απασχολήσει τη δημόσια επικαιρότητα.