Δημήτρης Σκαρμούτσος: Είχα μείνει άστεγος για δυο μήνες, έχασα τους πάντες και είχα πιάσει πάτο (video)

Image
skarmoytsos
Συντάκτης
Newsroom

 

Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μίλησε ανοιχτά για την πορεία της ζωής και της καριέρας του, αναγνωρίζοντας ότι έχει καταφέρει πολύ περισσότερα από όσα πίστευαν πολλοί πως θα πετύχει. Ωστόσο, όπως εξήγησε, η προσωπική φιλοδοξία και η διαρκής ανάγκη για εξέλιξη δεν του επιτρέπουν να αισθάνεται ότι έχει φτάσει ποτέ στην απόλυτη επιτυχία.

Παράλληλα, αναφέρθηκε σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο που βίωσε στο παρελθόν, όταν βρέθηκε αντιμέτωπος με σοβαρές προσωπικές και συναισθηματικές δοκιμασίες. Όπως περιέγραψε, έχασε την εμπιστοσύνη στον εαυτό του, απομακρύνθηκε από τους ανθρώπους του περιβάλλοντός του και βρέθηκε χωρίς την υποστήριξη της οικογένειας και των κοντινών του προσώπων.

Ο γνωστός σεφ αποκάλυψε ακόμη ότι έφτασε σε σημείο να μείνει χωρίς στέγη, αντιμετωπίζοντας αδιέξοδα και κλειστές πόρτες σε κάθε επίπεδο. Παρόλα αυτά, θεωρεί σήμερα εκείνη την εμπειρία καθοριστική για τη ζωή του, καθώς τον ώθησε να επανεκκινήσει τα πάντα από την αρχή, στηριζόμενος αποκλειστικά στις δικές του δυνάμεις και ακολουθώντας μια διαφορετική, πιο ουσιαστική πορεία.