Παλαιολόγου: Κάθε βράδυ έλεγα την τελευταία ατάκα και ξέσπαγα σε κλάματα - Ο κόσμος νόμιζε ότι ήταν εύρημα του σκηνοθέτη (video)
Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» το πρωί της Τρίτης (23/6), με αφορμή τη συμμετοχή της στη «Λυσιστράτη». Η ηθοποιός μίλησε για τη μακρόχρονη πορεία της, σημειώνοντας ότι εδώ και 35 χρόνια δεν έχει μείνει ποτέ εκτός δουλειάς, ενώ αναφέρθηκε και στον απαιτητικό ρόλο της Μέριλιν Μονρόε που υποδύθηκε τη φετινή σεζόν στο θέατρο.
«Είμαι 35 χρόνια non stop και το χαίρομαι πάρα πολύ. Νιώθω ευλογημένη που βρίσκομαι σε αυτή τη δουλειά που αγαπώ και έχω επιλέξει», ανέφερε, προσθέτοντας πως δεν θα ήθελε να μείνει εκτός εργασίας ούτε για έναν χρόνο, καθώς «η δουλειά με τρέφει» και δεν τη βιώνει ως υποχρέωση, αλλά ως βαθιά ανάγκη.
Παράλληλα αποκάλυψε πως θα ανέβει στην Αθήνα η παράσταση «Φάκελος Μέριλιν», η οποία εστιάζει όχι στη λαμπερή εικόνα της Μονρόε, αλλά στις σκοτεινές πτυχές της ζωής της. Όπως είπε, πρόκειται για έναν ρόλο ζωής για την ίδια.
Η ηθοποιός μίλησε και για τη συναισθηματική επιβάρυνση του ρόλου, περιγράφοντας πως «ψυχικά ήμουν ράκος κάθε φορά», καθώς η ιστορία της Μονρόε είναι ιδιαίτερα βαριά και φορτισμένη. Όπως εξήγησε, η ηρωίδα της είχε μια δύσκολη παιδική ηλικία γεμάτη τραύματα, κάτι που επηρέασε καθοριστικά και την ενήλικη ζωή της.
Κλείνοντας, περιέγραψε πως στο τέλος κάθε παράστασης δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της, ξεσπώντας σε έντονο κλάμα, ενώ ακόμη και στο χειροκρότημα συγκινούνταν βαθιά, τονίζοντας πως αυτό δεν ήταν σκηνοθετικό εύρημα αλλά καθαρή συναισθηματική φόρτιση.

