Καινούργιου: Φέτος ήταν η καλύτερη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου, θα ήμουν αγνώμων αν έλεγα το αντίθετο (video)

Image
KAINOYRIOU
Συντάκτης
Newsroom

 

Σε μια ιδιαίτερα προσωπική αναφορά στην τηλεοπτική σεζόν που ολοκληρώνεται προχώρησε η Κατερίνα Καινούργιου. Η παρουσιάστρια, κατά την έναρξη της εκπομπής της το πρωί της Τρίτης (23/6), εξέφρασε τη χαρά και την ευγνωμοσύνη της για όσα έζησε τη φετινή χρονιά, χαρακτηρίζοντάς την ως την καλύτερη της επαγγελματικής της πορείας.

«Καλημέρα και καλή σας ημέρα. Είμαστε ακόμη εδώ, μην μας ξεχνάτε. Έχουμε μπροστά μας αυτή και την επόμενη εβδομάδα πριν σας αποχαιρετήσουμε για το καλοκαίρι», ανέφερε αρχικά.

Στη συνέχεια μίλησε με συγκίνηση για τις σημαντικές στιγμές που σημάδεψαν τη χρονιά της, λέγοντας πως έζησε μια όμορφη περίοδο εγκυμοσύνης μαζί με το τηλεοπτικό κοινό, ενώ παράλληλα είχε τη χαρά να φέρει στον κόσμο το παιδί της, το οποίο είναι υγιές.

«Θα ήταν αχαριστία από μέρους μου να μην πω ότι ήταν η πιο όμορφη τηλεοπτική χρονιά της ζωής μου. Νιώθω πραγματικά ευλογημένη για όλα όσα συνέβησαν και εύχομαι να ολοκληρωθεί με τον καλύτερο τρόπο», ανέφερε, απευθύνοντας τις ευχαριστίες της τόσο στους συνεργάτες της όσο και στους τηλεθεατές που τη στήριξαν όλη τη σεζόν.