Snik για Αντώνη Ρέμο: Θα ξεκουραστεί; Εντάξει, τα έβγαλε τα λεφτά του αυτός (video)
Ο Snik μίλησε στην Ελένη Παπαδόγια από το «Πρωινό» και αναφέρθηκε στη νέα φάση της ζωής του μετά τη γέννηση της κόρης του, δηλώνοντας πως βιώνει μία από τις πιο όμορφες και ευτυχισμένες περιόδους του.
«Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι πατέρας. Είμαι στα καλύτερά μου και έχω το μεγαλύτερο δώρο της ζωής μου. Την κόρη μου θα την πούμε Bonnie», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε ερώτηση για τα μουσικά βραβεία Mad, ο καλλιτέχνης ξεκαθάρισε ότι δεν τον απασχολούν ιδιαίτερα, σημειώνοντας πως έχει ήδη τιμηθεί αρκετές φορές στο παρελθόν και δεν σκοπεύει να παρευρεθεί ακόμη κι αν λάβει πρόσκληση.
Παράλληλα, σχολίασε την είδηση ότι ο Αντώνης Ρέμος δεν θα εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο την επόμενη χειμερινή σεζόν, λέγοντας με χιούμορ: «Ο Αντώνης Ρέμος θα ξεκουραστεί; Εντάξει, τα έβγαλε τα λεφτά του αυτός».

