Λένα Παπαληγούρα: “Μετά την κηδεία του πατέρα μου πήγα να παίξω στην παράσταση” (video)
Για την παράσταση «Αντιγόνη» του Σοφοκλή στην οποία πρωταγωνιστεί αλλά και τον θάνατο του πατέρα της μίλησε σήμερα στην εκπομπή «Buongiorno» του Mega η Λένα Παπαληγούρα.
«Πέρασα μια χάλια χρονιά. Δεν πήρα καθόλου άδεια. Την ημέρα της κηδείας του πατέρα μου, πήγα στην παράσταση να παίξω. Δεν ξέρω αν είχα την επιλογή να μην πάω. Θα μπορούσα να την έχω, φαντάζομαι… Ήταν ένας θίασος που με στήριξε πάρα πολύ. Η ομάδα και η παραγωγή, ήταν πολύ μαζί μου όλοι. Και επίσης, ήταν κάτι το οποίο το περιμέναμε, δεν ήταν ξαφνικό. Οπότε υπήρξαν οι μέρες που ήταν και δυσκολότερες…», ανέφερε.
«Ήτανε μέρες που ήταν πιο δύσκολες οι πριν, ας πούμε, από την ίδια τη μέρα (της κηδείας)… Εντάξει, ήταν δύσκολο. Αλλά ο κόσμος έπαιρνε —αυτό είναι πάρα πολύ συγκινητικό— τηλέφωνο στο θέατρο και μου έλεγε συλλυπητήρια», συμπλήρωσε και συνέχισε:
«Εγώ πιστεύω στους ανθρώπους. Δηλαδή, είναι πάρα πολύ συγκινητικό αυτό τώρα. Δεν με ήξερε ο κόσμος, και έπαιρνε και λέγανε “μπορούμε να της πούμε, συλλυπητήρια, μπορούμε να της μιλήσουμε’”, δηλαδή φοβερό».
@ellada24gr Λένα Παπαληγούρα: “Μετά την κηδεία του πατέρα μου πήγα να παίξω στην παράσταση” #ellada24 #greeknews #buongiorno #greecetiktok #greektiktok #tiktokgr #greektiktoker🇬🇷 #tiktokgreece #ellinikotiktok #φοργιου #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος - Ellada24

