Νέο βίντεο ντοκουμέντο από το αεροπορικό δυστύχημα στην Ουάσινγκτον

Image
ουα
Συντάκτης
Newsroom

 

Νέο βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή που το πολιτικό αεροσκάφος της American Airlines συγκρούστηκε με το στρατιωτικό ελικόπτερο πάνω από το αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» της Ουάσινγκτον, το οποίο έχει καταγράψει και την πτώση του αεροπλάνου που στοίχισε τη ζωή σε 64 επιβαίνοντες στο ποταμό Ποτόμακ, ήρθε στο φως της δημοσιότητας. 

Υποστελεχωμένος ο πύργος ελέγχου την ώρα του δυστυχήματος

Εσωτερική προκαταρκτική έκθεση ασφαλείας της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) για τη σύγκρουση του εμπορικού αεροσκάφους της American Airlines με το στρατιωτικό ελικόπτερο Black Hawk, την οποία εξέτασαν οι New York Times, αναφέρει πως η στελέχωση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στο Εθνικό Αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» στην Ουάσινγκτον δεν ήταν «φυσιολογική για την ώρα και τον όγκο της κυκλοφορίας» το βράδυ της Τετάρτης,

Την ώρα εκείνη, ο ελεγκτής που χειριζόταν ελικόπτερα στην περιοχή του αεροδρομίου έδινε επίσης οδηγίες σε αεροπλάνα που προσγειώνονταν και αναχωρούσαν από τους διαδρόμους του.

Αυτές οι εργασίες ανατίθενται συνήθως σε δύο ελεγκτές και όχι σε έναν.

Αυτό αυξάνει τον φόρτο εργασίας για τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας και μπορεί να περιπλέξει τη δουλειά του. Ένας λόγος είναι ότι οι ελεγκτές μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικές ραδιοσυχνότητες για να επικοινωνούν με τους πιλότους που πετούν αεροπλάνα και τους πιλότους που πετούν ελικόπτερα.

Έτσι, ενώ ο ελεγκτής επικοινωνεί με τους πιλότους του ελικοπτέρου και του αεροσκάφους, ενδέχεται να μην μπορούν να ακούσουν ο ένας τον άλλον.

Έφυγε νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας

Η έκθεση της FAA για το μοιραίο βράδυ αναφέρει ότι τα καθήκοντα της διαχείρισης της κυκλοφορίας ελικοπτέρων και της διαχείρισης των αεροσκαφών κατανέμονται σε δύο άτομα από τις 10 π.μ. έως τις 9:30 μ.μ. στο αεροδρόμιο. Μετά τις 9:30, τα καθήκοντα αυτά συνήθως συγχωνεύονται, με την προϋπόθεση πως η κίνηση μειώνεται.

Ωστόσο, ένας προϊστάμενος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έκρινε πως η κυκλοφορία δεν ήταν «φορτωμένη» και αποφάσισε, κάποια στιγμή πριν από τις 9:30 μ.μ. να επιτρέψει σε έναν ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας να φύγει νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας.

Αυτή η διαμόρφωση του προσωπικού «δεν ήταν φυσιολογική για την ώρα της ημέρας και τον όγκο της κυκλοφορίας» και παραμένει ασαφές γιατί ο επόπτης επέλεξε να το κάνει αυτό το βράδυ της Τετάρτης.

Πηγή: reader.gr