Image
Τέλος έλαβε η αγωνία για την υπόθεση εξαφάνισης 12χρονης από το σπίτι της στα Εξάρχεια, την περασμένη Κυριακή. Βρέθηκε στην Πάτρα, μαζί με έναν 23χρονο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, η ανήλικη είχε φύγει από το σπίτι της, παίρνοντας μόνο τα προσωπικά της αντικείμενα, και όταν επέστρεψε η μητέρα της το μεσημέρι δεν την βρήκε.
Η μητέρα όμως είχε εγκαταστήσει εφαρμογή στο κινητό του κοριτσιού και έτσι εντόπισε μηνύματα που είχε ανταλλάξει με έναν 23χρονο.
Από την έρευνα της αστυνομίας εντοπίστηκε το πού ακριβώς βρισκόταν.
Η ΕΛΑΣ πραγματοποίησε επιχείρηση στο κέντρο της Πάτρας, όπου εντοπίστηκε η ανήλικη μαζί με τον 23χρονο.
Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν.