Πάτρα: Εντοπίστηκε 12χρονη που είχε εξαφανιστεί από τα Εξάρχεια – Βρέθηκε με έναν 23χρονο

Image
ελασ
Συντάκτης
Newsroom

 

Τέλος έλαβε η αγωνία για την υπόθεση εξαφάνισης 12χρονης από το σπίτι της στα Εξάρχεια, την περασμένη Κυριακή. Βρέθηκε στην Πάτρα, μαζί με έναν 23χρονο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, η ανήλικη είχε φύγει από το σπίτι της, παίρνοντας μόνο τα προσωπικά της αντικείμενα, και όταν επέστρεψε η μητέρα της το μεσημέρι δεν την βρήκε.

Η μητέρα όμως είχε εγκαταστήσει εφαρμογή στο κινητό του κοριτσιού και έτσι εντόπισε μηνύματα που είχε ανταλλάξει με έναν 23χρονο.

Από την έρευνα της αστυνομίας εντοπίστηκε το πού ακριβώς βρισκόταν.

Η ΕΛΑΣ πραγματοποίησε επιχείρηση στο κέντρο της Πάτρας, όπου εντοπίστηκε η ανήλικη μαζί με τον 23χρονο.

Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν.