Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος Σκοπιανός για τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη
Την προφυλάκιση του 43χρονου, ο οποίος έχει ομολογήσει τη δολοφονία της 45χρονης Σταυρούλας Λεβεντάκη στα Χανιά, αποφάσισαν το μεσημέρι της Παρασκευής (26/6/2026) εισαγγελέας και ανακριτής, μετά την ολοκλήρωση της απολογίας του.
Η διαδικασία διήρκεσε περισσότερο από δύο ώρες και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 14:30. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια της 45χρονης, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε πρόθεση να τη σκοτώσει.
Ο 43χρονος, υπήκοος Βόρειας Μακεδονίας και ενοικιαστής της άτυχης γυναίκας, οδηγήθηκε στα Δικαστήρια Χανίων λίγο μετά τις 11:00. Κατά την άφιξή του έγινε δεκτός με έντονες αποδοκιμασίες από πολίτες που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το δικαστικό μέγαρο, φωνάζοντας συνθήματα όπως «Κάθαρμα» και «Δολοφόνε», ζητώντας την παραδειγματική τιμωρία του.
Η Σταυρούλα Λεβεντάκη είχε εντοπιστεί νεκρή έπειτα από 22 ημέρες αναζητήσεων, ενώ ο κατηγορούμενος ομολόγησε το έγκλημα κατά τη διάρκεια της προανάκρισης. Όπως φέρεται να κατέθεσε, επιχείρησε να της αφαιρέσει τη ζωή τρεις φορές, χρησιμοποιώντας αρχικά ένα μπουκάλι κρασιού, στη συνέχεια μαχαίρι και τέλος καδρόνι.
Σε βάρος του έχουν ασκηθεί ποινικές διώξεις για ανθρωποκτονία από πρόθεση, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, απάτη με υπολογιστή, ενταφιασμό χωρίς άδεια και χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Η δημόσια συγγνώμη της συζύγου του κατηγορούμενου
Με γραπτή δήλωση, μέσω του δικηγόρου της, η σύζυγος του 43χρονου ζήτησε συγγνώμη για όσα είχε αναφέρει δημοσίως σχετικά με τη Σταυρούλα Λεβεντάκη.
Όπως υποστηρίζει, οι επίμαχες δηλώσεις έγιναν σε κατάσταση σοκ και έντονης ψυχικής φόρτισης, γεγονός που, όπως αναφέρει, επηρέασε την κρίση της.
Παράλληλα, επισημαίνει ότι θεωρούσε πως η συνομιλία της με δημοσιογράφο ήταν ανεπίσημη και ότι δεν είχε αντιληφθεί πως καταγραφόταν ή ότι επρόκειτο να δημοσιοποιηθεί.
Τονίζει επίσης ότι οι χαρακτηρισμοί που αποδόθηκαν στην εκλιπούσα δεν εκφράζουν την πραγματική της στάση, αλλά ειπώθηκαν υπό το βάρος της τραγικής είδησης, της σύγχυσης και της ντροπής που, όπως αναφέρει, βίωνε εκείνη τη στιγμή.
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη από την οικογένεια της θανούσας και τους οικείους της για την πρόσθετη ψυχική δοκιμασία που ενδέχεται να προκάλεσαν οι δηλώσεις μου. Η συγγνώμη μου είναι ειλικρινής και χωρίς καμία επιφύλαξη», αναφέρει μεταξύ άλλων.
Κλείνοντας, ζητά να προστατευθεί η ίδια και τα παιδιά της από τη δημόσια έκθεση, υπογραμμίζοντας ότι τα μέλη της οικογένειάς της δεν έχουν καμία σχέση με τις δηλώσεις που δημοσιοποιήθηκαν. Παράλληλα, ξεκαθαρίζει ότι αυτή θα είναι η πρώτη και τελευταία δημόσια τοποθέτησή της για την υπόθεση, καλώντας τα μέσα ενημέρωσης να σεβαστούν την ιδιωτικότητα της οικογένειάς της.

