Δύο άτομα συνελήφθησαν μετά από επεισοδιακή καταδίωξη και τροχαίο στο Κερατσίνι
Ένας 25χρονος οδηγός μοτοσικλέτας και η 22χρονη συνεπιβάτιδά του συνελήφθησαν έπειτα από καταδίωξη που ξεκίνησε από τα Μέγαρα και έληξε στο Κερατσίνι, όταν η μηχανή στην οποία επέβαιναν συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 15:30 το μεσημέρι της Δευτέρας, όταν αστυνομικοί εντόπισαν στα Μέγαρα μοτοσικλέτα χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας και κάλεσαν τον οδηγό να σταματήσει για έλεγχο. Εκείνος αγνόησε το σήμα των αστυνομικών και ανέπτυξε ταχύτητα, επιχειρώντας να διαφύγει, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει καταδίωξη.
Ο 25χρονος κινήθηκε μέσω της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών–Κορίνθου με κατεύθυνση προς την Αθήνα και στη συνέχεια ακολούθησε τη λεωφόρο Σχιστού, καταλήγοντας στο Κερατσίνι. Στη διασταύρωση της λεωφόρου Σαλαμίνος με την οδό Άγγελου Σικελιανού, η μοτοσικλέτα συγκρούστηκε με σχολικό λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν ανήλικοι μαθητές.
Από το τροχαίο τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και η συνεπιβάτιδα της μοτοσικλέτας, ενώ κανένα από τα παιδιά ή τους υπόλοιπους επιβάτες του σχολικού λεωφορείου δεν τραυματίστηκε.
Οι δύο τραυματίες διακομίστηκαν στο Τζάνειο Νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών και, μετά την ολοκλήρωση της ιατρικής φροντίδας τους, συνελήφθησαν για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και για απείθεια.

