Πάτρα: Συνελήφθη η μητέρα του 7 μηνών βρέφους που νοσηλεύεται με κάταγμα και μώλωπες στο Καραμανδάνειο

Image
mvro
Συντάκτης
Newsroom

 

Χειροπέδες πέρασαν οι Αρχές στη μητέρα του βρέφους χθες το βράδυ στην Πάτρα, ενώ το μωρό συνεχίζει να νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο.

Σε βάρος της γυναίκας σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Υπενθυμίζεται πως το βρέφος μεταφέρθηκε προχθές, Σάββατο, στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν ότι έφερε κάταγμα στον μηρό και μώλωπες στο μέτωπο.

Η εικόνα προβλημάτισε τους γιατρούς, που ενημέρωσαν την Ασφάλεια ώστε να διερευνηθούν οι συνθήκες τραυματισμού του.

Σύμφωνα με τον γιατρό Βασίλη Αλεξόπουλο, ο οποίος μίλησε στο tempo24.news, το βρέφος φέρει κάταγμα στο μηριαίο οστό και εκχυμώσεις στο κεφάλι, ευρήματα που κρίνονται πολύ σοβαρά.

Η μητέρα φέρεται να ισχυρίστηκε πως το μωρό έπεσε από την κούνια του.

Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη.