
Έντονη διαμάχη των υποψήφιων βουλευτών Πώλα Δαμιανού (ΝΔ) και Γιώργου Καραμέρου (ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) για την τραγωδία στα Τέμπη (video)

Καλεσμένοι της Λίας Λάππα και της εκπομπής «Επικαιρότητα» ήταν η δικηγόρος και υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Α’ Αθηνών Πώλα Δαμιανού και ο δημοσιογράφος και υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στην Ανατολική Αττική Γιώργος Καραμέρος.
Μετά τις τελευταίες αποκαλυπτικές συνομιλίες μεταξύ του μοιραίου σταθμάρχη και του ρυθμιστή κυκλοφορίας των τρένων, όπου γίνεται αντιληπτό σε όλες τις εκφάνσεις ότι σε όλες τις θέσεις οι άνθρωποι δεν είχαν επίγνωση των συνθηκών και των δεδομένων ανά πάσα στιγμή με το μεγάλο λάθος να παραμονεύει και ενόψει των εξαγγελιών των μέτρων από την κυβέρνηση δια στόματος του νέου Υπουργού Μεταφορών, η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από τα λάθη και τις παραλείψεις των εκάστοτε αρμοδίων για την φρικτή τραγωδία στα Τέμπη με απολογισμό 57 νεκρούς.
Η υποψήφια βουλευτής Α’ Αθηνών επεσήμανε ότι πρέπει να έρθουν όλα στο φως και όπου υπάρχουν πολιτικές ευθύνες πρέπει να αναδειχθούν για να μπορέσει ξανά ο κόσμος να εμπιστευτεί τόσο το πολιτικό προσωπικό της χώρας όσο και τα μέσα μεταφοράς και δη τα τρένα.
Από την πλευρά του, ο υποψήφιος Ανατολικής Αττικής κ. Γιώργος Καραμέρος θεωρεί ότι δεν μπορούμε να εστιάζουμε στις συνομιλίες και στον μοιραίο σταθμάρχη χωρίς να εξετάσουμε πως βρέθηκε αυτός ο άνθρωπος εκεί, όταν το όριο προσλήψεων είναι τα 48 έτη και ο ίδιος 59.
Ο κ. Καραμέρος συνέχισε λέγοντας ότι, από το 2019, είχε σταματήσει το σύστημα τηλεδιοίκησης μετά από μια πυρκαγιά στο σταθμό της Λάρισας, όπως επίσης στα τέλη του 2020 είχε σταματήσει να λειτουργεί και το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας, με τον ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια να έχει αποδυναμωθεί.
Στην αντεπίθεση βρέθηκε η κυρία Πώλα Δαμιανού λέγοντας ότι οι μετατάξεις δεν απαγορεύονται ενώ και ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κάνει αρκετές τέτοιου είδους επαναλαμβάνοντας την αρχική της θέση, ότι θα πρέπει να διερευνηθούν τα πάντα και να έρθουν όλα στο φως.
Στη δική μας παρέμβαση σχετικά με δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας όσον αφορά στις προσλήψεις ή μετατάξεις επί Υπουργίας Σπίρτζη, ο κ. Καραμέρος απάντησε ότι ο κ. Μητσοτάκης κάνει προσπάθεια διάχυσης ευθυνών με την επιτροπή, με την παρέμβαση στη Δικαιοσύνη και την υπενθύμιση του δυστυχήματος στο Άδενδρο το 2017, κάτι που γίνεται αντιληπτό από τον κόσμο, καθώς κατά τη διάρκεια της τωρινής κυβέρνησης είχαμε παραίτηση του υπεύθυνου ασφαλείας και εξώδικα που αφορούσαν την ασφάλεια των τρένων. Ο ίδιος διερωτήθηκε αν υπάρχει μελέτη που προειδοποιούσε για ατυχήματα.
Ο κ. Καραμέρος τόνισε μεταξύ άλλων ότι η τραγωδία αυτή δεν πρόκειται να γίνει αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης από το κόμμα του, σε αντίθεση με τη Νέα Δημοκρατία που εκμεταλλεύτηκε την υπόθεση με το Μάτι.
Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μνημονιακή δέσμευση που έπρεπε να φέρει εις πέρας η κυβέρνηση, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο κ. Καραμέρος. Ο υποψήφιος Ανατολικής Αττικής συνέχισε λέγοντας ότι η διπλή γραμμή των σιδηροδρόμων ήταν ένα έργο που ολοκληρώθηκε το 2018, ενώ το 2019 άλλαξε η σύμβαση της αναδόχου εταιρίας, δεν έγιναν οι επενδύσεις και ο ΟΣΕ υποβαθμίστηκε.
Για την επιλογή του κ. Καραμανλή να είναι στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας, η κυρία Πώλα Δαμιανού είπε ότι ο κόσμος θα κρίνει και αυτός θα αποφασίσει αν θα πρέπει να είναι ο κ. Καραμανλής στη Βουλή.