Με τρεις υβριδικές εκδόσεις το νέο Porsche Panamera [+φώτο]

Image
Porsche Panamera
Συντάκτης
Newsroom

 

Το ανανεωμένο Panamera θα είναι διαθέσιμο με τρεις υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες θα έρθουν και με διαφορετικό τύπο αμαξώματος.

Τα μοντέλα, τα οποία έχουν ανασχεδιαστεί και θα είναι υβριδικά, θα είναι το Panamera 4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid και Turbo S E-Hybrid που θα είναι διαθέσιμα με την έκδοση Sport Turismo ή Executive.

Το Porsche Panamera ήταν ανέκαθεν ένα σπορ αυτοκίνητο και η προσθήκη του υβριδισμού δε διαταράξει τον σπορ χαρακτήρα του, καθώς το πακέτο E-Performance θα διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 100 kW με αυτονομία έως και 64 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται άψογα με το οχτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη PDK, το οποίο προσφέρει 400 Nm ροπής απευθείας στους τροχούς.

Κάθε Panamera E-Hybrid εκκινεί ήσυχα χάριν στη λειτουργία E-Power σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα και τον κινητήρα των δύο turbo. Για όσους κάνουν μεγάλες διαδρομές, η λειτουργία Hybrid Auto θα τους φανεί πολύ χρήσιμη, καθώς προσφέρει πληροφορίες για το στυλ οδήγησης, το επίπεδο φόρτισης, η τοπογραφία και η ταχύτητα, τα οποία υπολογίζονται αυτόματα, ώστε να προσφερθεί η όσον το δυνατόν πιο οικονομική οδήγηση. Επίσης, η λειτουργία E-Hold διατηρεί την παροχή ρεύματος στο τρέχον επίπεδο φόρτισης και αντ’ αυτού ενεργοποιείται η χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει πως η διατηρημένη παροχή ρεύματος μπορεί να προσφερθεί αργότερα όταν ο οδηγός το επιλέξει με το πάτημα ενός κουμπιού. Τέλος, η λειτουργία Sport παρέχεται για να εξασφαλίσει την καλύτερη οδηγική δυναμική του Panamera, κατά την οποία και οι δύο κινητήρες βρίσκονται σε λειτουργία. Η λειτουργία Sport Plus πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα την επίδοση του Panamera.

 

Porsche Panamera (charging screen)

 

To Porsche Panamera 4 E-Hybrid

 

Το μοντέλο αυτό βρίσκεται στο πρώτο σκαλί της πυραμίδας για την είσοδο των ηλεκτρικών Panamera και προσφέρει ιπποδύναμη 462 PS και συνολικής ροπής 700 Nm. Στο καπό του Panamera 4 E-Hybrid, κρύβεται ένας V6 biturbo κινητήρας των 2.9L και ένας ηλεκτροκινητήρας. Με τη χρόνο μόνο του ηλεκτροκινητήρα, η μικτή αυτονομία αγγίζει τα 49-56 χιλιόμετρα, ενώ η αυτονομία μέσα στην πόλη είναι 52-56 χιλιόμετρα.

 

Porsche Panamera 4 E-Hybrid (front)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid (rear)

 

To Porsche 4S E-Hybrid

 

Το Porsche 4S E-Hybrid διαθέτει και αυτό ένα κινητήρα V6 biturbo και έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW, αλλά η συνολική ιπποδύναμή του φτάνει τα 560 PS, από την οποία ο κινητήρας V6 biturbo αποδίδει 440 PS. Από στάση, το αυτοκίνητο αυτό φτάνει τα 100 Km/h μέσα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Η μικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κυμαίνεται από 22,6 έως 24,5 kW/100 Km και η αυτονομία αγγίζει τα 46-53 χιλιόμετρα, ενώ η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι 2,2-2,8 L/100 Km.

 

Porsche Panamera 4S E-Hybrid (front)

Porsche Panamera 4S E-Hybrid (rear)

 

Το Porsche 4 Turbo S E-Hybrid

 

To Porsche Turbo S E-Hybrid διαφοροποιείται από τα άλλα δύο μοντέλα, καθώς διαθέτει ένα κινητήρα V8 biturbo τεσσάρων λίτρων, ενώ διατηρεί τον ηλεκτροκινητήρα των 100 kW. Η συνολική ιπποδύναμη αγγίζει τα 700 PS και η επιτάχυνση από στάση στα 100 Km/h γίνεται μέσα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Η μικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 24-24,6 kW/100 Km και η αυτονομία αγγίζει τα 48-50 χιλιόμετρα, ενώ η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι 2,7-2,9 L/100 Km.

 

Porsche Panamera 4 Turbo S E-Hybrid (front)

Porsche Panamera 4 Turbo S E-Hybrid (REAR)

Porsche Panamera 4 Turbo S E-Hybrid (wheel)

Porsche Panamera 4 Turbo S E-Hybrid (bumper)