Το νέο Skoda Fabia Monte Carlo [+φώτο]
H Skoda παρουσίασε σήμερα την τέταρτη γενιά του Fabia, με την έκδοση Monte Carlo να προσφέρει τέσσερις διαθέσιμους κινητήρες.
Η τσέχικη εταιρεία συστήνει τέσσερις κινητήρας στο Fabia Monte Carlo με την ιπποδύναμη να ξεκινά από τα 80 PS και να φτάνει τα 150 PS. Όλοι οι κινητήρες προέρχονται από τη γενιά Volkswagen Group’s EVO και ακολουθούν αυστηρά τους κανόνες του Euro 6d ως προς τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα. Οι διαθέσιμες επιλογές για τους κινητήρες περιλαμβάνουν τρεις κινητήρες τρικύλινδρους των 1.0 L και ένα κινητήρα τετρακύλινδρο 1.5 L TSI. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.5 L TSI έχει συνολική ισχύ 150 PS, συνδυάζεται με ένα κιβώτιο επτά ταχυτήτων DSG και επιταχύνει από στάση στα 100 Km/h μέσα σε οχτώ δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 225 Km/h.
Το εξωτερικό μέρος του νέου Skoda Fabia Monte Carlo χαρακτηρίζεται από αθλητικές ποδιές στο μπροστινό και πίσω μέρος και μαύρες σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Διαθέτει απλοποιημένες αναλογίες, έντονα τραβηγμένους προβολείς και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Εκτός από την εντυπωσιακή μάσκα της Skoda, το χείλος του σπόιλερ στη μπροστινή ποδιά διαθέτει μαύρο φινίρισμα, όπως και τα καπάκια των εξωτερικών καθρεπτών, τα πλαινά σπόιλερ και ο διαχύτης στην πίσω ποδιά. Τα γράμματα «Skoda» είναι επίσης σε μαύρο χρώμα στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ προαιρετικά διατίθεται μαύρη οροφή.
Το εσωτερικό μέρος του Skoda Fabia Monte Carlo προσφέρει σπορ καθίσματα, ένα πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι τριών ακτινών, επένδυση με ανθρακονήματα στο ταμπλό, καθώς και μαύρες και κόκκινες σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Προαιρετικός είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος προσφέρει επιπλέον διάταξη Monte Carlo. Το εσωτερικό μέρος είναι κυρίως σε μαύρο χρώμα και διαθέτει κόκκινες πινελιές. Η οριζόντια διακοσμητική λωρίδα στο ταμπλό, καθώς και τμήματα της κεντρικής κονσόλας και των χειρολαβών των θυρών παρουσιάζουν επίσης κόκκινο φινίρισμα, ενώ η επένδυση οροφής και οι κολόνες οροφής είναι μαύρες. Τα υποβραχιόνια στις μπροστινές πόρτες και στο κάτω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένα με ανθρακονήματα με λευκές ραφές, ώστε να κάνουν αντίθεση με το ταμπλό. Τα καλύμματα είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και τα μαρσπιέ των θυρών διακοσμούνται από το λογότυπο «Fabia». Επίσης, διαθέτει έως και εννέα αερόσακους κάνοντας το Skoda Fabia Monte Carlo ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Η ενεργητική και παθητική ασφάλεια έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο χάριν στο γεγονός πως το νέο αυτό μοντέλο έχει κατασκευαστεί στην πλατφόρμα MQB-A0. Τέλος, τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Park Assist και το Travel Assist, κάνουν το ντεμπούτο τους στο νέο Fabia, καθώς αυτά τα συστήματα ήταν διαθέσιμα σε μοντέλα υψηλότερης κατηγορίας.
Τέλος, υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε τρία συστήματα ψυχαγωγίας για το νέο Skoda Fabia Monte Carlo. Οι επιλογές ποικίλλουν από το τυπικό ραδιόφωνο Swing, το οποίο είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και διαθέτει μια έγχρωμη οθόνη 6,5 ιντσών, έως το κορυφαίο σύστημα Amundsen, το οποίο προσφέρει οθόνη αφής 9,2 ιντσών. Το Fabia Monte Carlo είναι πάντα online χάριν στην ενσωματωμένη eSIM, η οποία επιτρέπει την πρόσβαση σε διαδικτυακό ραδιόφωνο και σε μια εκτεταμένη σειρά διαδικτυακών υπηρεσιών για κινητά από το Skoda Connect και τις πιο πρόσφατες εφαρμογές ψυχαγωγίας. Τα smartphone μπορούν να συνδεθούν στο αυτοκίνητο μέσω Wireless SmartLink χωρίς την ανάγκη καλωδίου και να φορτιστούν επαγωγικά στο προαιρετικό Phone Box.