Το νέο τεχνολογικό έμβλημα της Peugeot στο 308
Το νέο Peugeot 308 θα φέρει ένα νέο έμβλημα στη γρίλια του μπροστινού προφυλακτήρα, το οποίο δεν θα έχει μόνο διακοσμητική θέση.
Το νέο Peugeot 308 θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που θα φέρει το έμβλημα του κεφαλιού ενός λιονταριού στη γρίλια του μπροστινού προφυλακτήρα. Το νέας γενιάς έμβλημα τονίζει τη σχεδίαση της γρίλιας, το οποίο χαρακτηρίζεται από στοιχεία χρωμίου. Ο συνδυασμός μάσκας και εμβλήματος ορίζει ένα νέο πρόσωπο για το 308.
Στο νέο 308, το νέο έμβλημα Peugeot διατίθεται σε δύο εκδόσεις, πανομοιότυπες στην εμφάνιση, αλλά τεχνικά διαφορετικές. Το ένα έμβλημα θα βρίσκεται στις εκδόσεις Active Pack και το άλλο, το οποίο είναι καινοτόμο, θα είναι βρίσκεται αποκλειστικά στις εκδόσεις Allure και GT, οι οποίες θα είναι εξοπλισμένος με το ραντάρ υποβοήθησης οδήγησης.
Για να λειτουργούν τέλεια τα βοηθήματα οδήγησης, τα κύματα που εκπέμπονται από το ραντάρ δεν πρέπει να διακόπτονται. Επομένως, ο σχεδιασμός του εμβλήματος μπροστά από το ραντάρ έχει επανεξεταστεί πλήρως από τους μηχανικούς, οι οποίοι έλαβαν υπόψιν τους ότι το πάχος της επιφάνειας θα πρέπει να είναι σταθερό και τα εξαρτήματα δεν θα πρέπει να περιέχουν μεταλλικά σωματίδια.
Το νέο έμβλημα της Peugeot κατασκευάζεται σε διάφορα στάδια:
- Πρώτα παράγεται ένα λείο μπροστινό πάνελ σταθερού πάχους σε έγχυση πολυανθρακικού
- Στη συνέχεια, παράγεται ένα πίσω πλαίσιο σε ίνδιο. Αυτό το σπάνιο κράμα χρησιμοποιείται ειδικά για την έκδοση του εμβλήματος στα μοντέλα εξοπλισμένα με ραντάρ, επειδή είναι το μόνο υλικό που καλύπτει τις τεχνικές και οπτικές ανάγκες, καθώς και διαθέτει ιδιότητες που δεν παρεμβάλουν τα κύματα του ραντάρ.
- Λειτουργία απόξεσης με λέιζερ: Για να είναι εμφανές το λιοντάρι στο νέο λογότυπο της Peugeot, η επιφάνεια του ίνδιου ξύνεται με λέιζερ για να αποκαλυφθεί το λιοντάρι μέσα από το πολυανθρακικό
- Εφαρμόζεται προστατευτικό βερνίκι στην μπροστινή επιφάνεια για προστασία από εξωτερικά στοιχεία, όπως η έκθεση στον ήλιο ή οι αλλαγές της θερμοκρασίας.
- Τέλος, το έμβλημα κολλιέται σε ένα τεχνικό εξάρτημα προσάρτησης, το οποίο στη συνέχεια στερεώνεται και βιδώνεται στη σχάρα.
Το ραντάρ προστατεύεται από το έμβλημα της Peugeot και παρέχει πρόσβαση στα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης:
- Προσαρμοσμένο cruise control με λειτουργία Stop and Go, το οποίο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8
- Προσαρμοσμένο cruise control με λειτουργία 30 Km/h, το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
- Σύστημα αυτόματου έκτακτου φρεναρίσματος, το οποίο ανιχνεύει τους πεζούς και τους ποδηλάτες την ημέρα και τη νύχτα από 7 Km/h έως 140 Km/h και προειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση σύγκρουσης
Το 2022, το ραντάρ επίσης θα χρησιμοποιηθεί για το νέο πακέτο Drive Assist 2.0, το οποίο θα αποτελέσει ένα περαιτέρω βήμα προς την ημι-αυτόνομη οδήγηση και θα έχει δύο λειτουργίες:
- Ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας: από τα 70Km/h στα 180 Km/h προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσπεράσει το όχημα που βρίσκεται μπροστά του και στη συνέχεια ξαναβάζει το όχημα στη λωρίδα του
- Σύσταση αναμενόμενης ταχύτητας: το σύστημα προτείνει στον οδηγό να προσαρμόσει την ταχύτητά του (επιτάχυνση ή επιβράδυνση) σύμφωνα με τα σήματα ορίου ταχύτητας