Τίτλοι τέλους για το Citroen C1
Η Citroen αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή του C1, η οποία ξεκίνησε το 2005 και έχουν πουληθεί συνολικά κοντά στα 1.200.000 αυτοκίνητα.
Το C1 ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, του οποίου η χωρητικότητα του κινητήρα στην αρχή ήταν περίπου χίλια κυβικά. Η αλλαγή στη χρήση της κυκλοφορίας στα κέντρα των πόλεων και η επιθυμία της Citroen να προσφέρει μια εξαιρετικά προσιτή ηλεκτρική λύση ως απάντηση σε αυτές τις νέες ανάγκες αστικής μετακίνησης οδήγηση τη γαλλική μάρκα να επικεντρωθεί στην παραγωγή ενός καινοτόμου αυτοκινήτου: το Citroen Ami.
Από το 2005, το Citroen C1 έδωσε ένα αέρα φρεσκάδας στην πόλη και κέρδισε 1.200.000 αγοραστές χάρη στο μικρό του μέγεθος και στην ευκολία στην εύρεση θέσης πάρκιν. Με τον ανασχεδιασμό του το 2014, το C1 προσαρμόστηκε στις προσδοκίες των πελατών προσφέροντας τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις, καθώς και μια ηλεκτρική οροφή στην έκδοση Airscape. Ήταν εξοπλισμένο με οθόνη αφής επτά ιντσών με λειτουργία Mirror Screen για να αντιγράψει τις κύριες λειτουργίες ενός smartphone. Επιπλέον, προσέφερε πολλές επιλογές διακόσμησης συμπεριλαμβανομένου της επιλογής ανάμεσα σε τρία χρώματα για την οροφή, με σκοπό να δημιουργηθεί μια όμορφη διχρωμία στο εξωτερικό μέρος.