Έρχεται νέα έκδοση του BMW M8 την άνοιξη του 2022 [+φώτο]

Image
BMW M8 Competition
Συντάκτης
Newsroom

 

 

Το BMW M8 θα συστηθεί με νέα έκδοση σε τρία μοντέλα της σειράς αυτής από τον ερχόμενο Μάρτιο και θα έχει το όνομα M8 Competition.

Το νέο BMW M8 Competition θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος: κάμπριο (M8 Competition Cabriolet), σε κουπέ (M8 Competition Coupe) και σε μεγάλο κουπέ (M8 Competition Gran Coupe). Στο εξωτερικό μέρος, θα υπάρχουν περισσότερες επιλογές στο χρώμα, ζάντες αλουμινίου M και προβολείς Shadow Line της M, ενώ η άνεση του οδηγού θα αυξηθεί με την οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος iDrive.

Το κύριο χαρακτηριστικό και των τριών μοντέλων θα είναι η τεχνολογία οδήγησης και σασί που έχει σχεδιαστεί για μια πιο συναρπαστική οδήγηση. Η ισχύς θα παράγεται από ένα κινητήρα V8 4.395 cc με την τεχνολογία TwinPower Turbo της M, ο οποίος θα έχει μέγιστη ισχύ 625 hp και μέγιστη ροπή 750 Nm. Εξαιτίας του υψηλών ταχυτήτων χαρακτήρα τους, ο κινητήρας θα αναπτύσσει υψηλή ροπή μετάδοσης κίνησης σε μεγάλα εύρη στροφών, η οποία θα διανέμεται βέλτιστα μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων οχτώ σχέσεων M Steptronic με Drivelogic και του συστήματος τετρακίνησης M xDrive. Το M8 Competition Coupe και M8 Competition Gran Coupe μπορούν να φτάσουν τα 100 Km/h από στάση σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ το M8 Competition Cabriolet σε 3,3 δευτερόλεπτα.

Η τεχνολογία του σασί των νέων μοντέλων BMW M8 Competition περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ρυθμισμένους αποσβεστήρες και ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic, καθώς και ένα ενσωματωμένο σύστημα πέδησης που επιτρέπει την εμφάνιση δύο χαρακτηριστικών στο πεντάλ. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ της αίσθησης ενός άνετου ή ενός σπορ άμεσου πεντάλ.

Το σύστημα σταθεροποίησης της οδήγησης Dynamic Stability Control επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει τη λειτουργία M Dynamic Mode, η οποία επιτρέπει καλύτερη ολίσθηση των τροχών. Σε συνδυασμό με την πίσω κίνηση του M xDrive, ο οδηγός μπορεί να δοκιμάσει ιδιαίτερα σπορ ελιγμούς συμπεριλαμβανομένου του ελεγχόμενου drift. Ο στάνταρ εξοπλισμός επίσης περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου M 20 ιντσών, όπου οι διαστάσεις στα μπροστινά ελαστικά είναι 275/35 R20 και στα πίσω ελαστικά 285/35 R20.

Το εσωτερικό μέρος των νέων μοντέλων BMW M8 συνδυάζει ένα τυπικό M κόκπιτ με σύγχρονη πολυτέλεια. Το κουμπί Setup στην κεντρική οθόνη επιτρέπει την άμεση πρόσβαση σε ρυθμίσεις για τον κινητήρα, τον αποσβεστήρα, το τιμόνι, το M xDrive και το σύστημα πέδησης. Επίσης, το κουμπί M Mode στην κεντρική κονσόλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και των ενδείξεων στον πίνακα οργάνων και στην κεντρική οθόνη. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις ROAD, SPORT και TRACK.

BMW M8 Competition Coupe (side)
Το πλαϊνό μέρος του BMW M8 Competition Coupe
BMW M8 Competition Coupe (rear)
Το πίσω μέρος του BMW M8 Competition Coupe
BMW M8 Competition Gran Coupe (front)
Το μπροστινό μέρος του BMW M8 Competition Gran Coupe
BMW M8 Competition Gran Coupe (side)
Το πλαΐνό μέρος του BMW M8 Competition Gran Coupe
BMW M8 Competition Gran Coupe (rear)
Το πίσω μέρος του BMW M8 Competition Gran Coupe
BMW M8 Competition Cabriolet (front)
Το μπροστινό μέρος του BMW M8 Competition Cabriolet
BMW M8 Competition Cabriolet (side)
Το πλαΐνό μέρος του BMW M8 Competition Cabriolet
BMW M8 Competition Cabriolet (rear)
Το πίσω μέρος του BMW M8 Competition Cabriolet
BMW M8 Competition (interior)
Το εσωτερικό μέρος του BMW M8 Competition