Το νέο Toyota Sequoia [+φώτο]

Image
Toyota Sequoia
Συντάκτης
Newsroom

 

H Toyota παρουσίασε την τρίτη γενιά του Sequoia, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην παγκόσμια αγορά το καλοκαίρι του 2022.

Το Sequoia του 2023 έχει ανανεωθεί σχεδιαστικά και θα διαθέτει το ισχυρό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης i-FORCE MAX twin-turbo V6  που θα αποδίδει 437 ίππους και 790 Nm ροπής.

Το i-FORCE MAX δεν έχει μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά αυτό το έξυπνα σχεδιασμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει ένα μοναδικό μοτέρ που βρίσκεται στην καμπάνα μεταξύ του διπλού στροβιλοσυμπιεστή και του αυτόματου κιβωτίου δέκα ταχυτήτων. Θα είναι διαθέσιμο σε κίνηση στους δύο τροχούς ή σε κίνηση μερικής απασχόλησης στους τέσσερις τροχούς στις εκδόσεις SR5, Limited, Platinum και Capstone. Η έκδοση TRD Pro θα προσφέρεται μόνο ως τετρακίνητο. Το σύστημα μερικής απασχόλησης στους τέσσερις τροχούς θα μπορεί να ελέγχεται μέσω της κεντρικής κονσόλας, με σκοπό ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ της κίνησης σε δύο τροχούς και σε υψηλή ή χαμηλή τετρακίνηση.

Θα διαθέτει ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση και ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα υδραυλικού τιμονιού για βελτιωμένη αίσθηση διεύθυνσης. Η σύγχρονη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσφέρει ομαλή οδήγηση και δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει ή να μεταβάλλει την ανάρτηση αέρα ανάλογα με το φορτίο.

 

Toyota Sequoia (side)

 

Το Drive Mode Select είναι μια ολοκαίνουρια λειτουργία στο Sequoia, το οποίο προσφέρει διάφορες λειτουργίες οδήγησης ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και περιλαμβάνει ρυθμίσεις, όπως η Eco, Normal και Sport. Με τη διαθέσιμη πίσω ανάρτηση αέρα με ρύθμιση στάθμης φορτίου και την προσαρμοσμένη μεταβλητή ανάρτηση, οι ρυθμίσεις αυτές επεκτείνονται για να περιλαμβάνουν Comfort, Sport S+ και Custom οδήγηση. Χρησιμοποιώντας τις ρυθμίσεις Sport ή Sport S+, το σύστημα μετάδοσης κίνησης i-FORCE MAX κάνει χρήση της άμεσης απόκρισης του ηλεκτροκινητήρα. Ενώ ο ηλεκτροκινητήρας κάνει το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας στις χαμηλότερες ταχύτητες, ο βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει την κύρια λειτουργία για εξαιρετική απόδοση στο εύρος των μεσαίων και των υψηλών ταχυτήτων. Όταν βρίσκεται σε λειτουργία TOW/HAIL, το σύστημα i-FORCE MAX βρίσκεται σε συνεχή λειτουργία για να παρέχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και ροπή για τις ανάγκες της ρυμούλκησης.

Το σύστημα ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνει σύστημα προ-σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών που έχει βελτιωθεί πολύ σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Sequoia και περιλαμβάνει όχι μονό την ανίχνευση του προπορευόμενου οχήματος, αλλά και ενός πεζού σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, ενός ποδηλάτη τη μέρα, ενός οχήματος που βρίσκεται απέναντι και ενός πεζού στις διασταυρώσεις κατά τη στροφή. Στις διασταυρώσεις, το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει ένα επερχόμενο όχημα ή πεζό όταν εκτελεί μια αριστερή στροφή και να παρέχει οπτικοακουστικές ειδοποιήσεις και αυτόματο φρενάρισμα σε ορισμένες συνθήκες. Το σύστημα υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης είναι μια πρόσθετη λειτουργία που έχει σχεδιαστεί για να ανιχνεύει πεζούς και να σταθεροποιεί τους ελιγμούς βοηθώντας στην αποτροπή της απομάκρυνσης από τη λωρίδα. Τέλος, θα είναι εξοπλισμένο με το Dynamic Radar Cruise Control.

 

Toyota Sequoia (rear)

Toyota Sequoia (cockpit)

Toyota Sequoia (view)

Toyota Sequoia (engine)