Η BMW πρωτοπορεί με ψηφιακή τέχνη στα μοντέλα της

Image
BMW digital art mode
Συντάκτης
Newsroom

 

Στο πλαίσιο της καινοτομίας που σκοπεύει να φέρει η BMW στα μοντέλα της, παρουσίασε το iX M60 στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Προϊόντων, το οποίο έφερε τη λειτουργία ψηφιακής τέχνης (Digital Art Mode).

Η έκθεση αυτή πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας στις 5-8 Ιανουαρίου και αποτέλεσε την πρώτη εκδήλωση για την BMW, στην οποία παρουσίασε τη λειτουργία ψηφιακής τέχνης σε αυτοκίνητό της. Το πρόγραμμα αυτό σχεδιάστηκε από τον Κινέζο καλλιτέχνη πολυμέσων, Cao Fei, για την 50η επέτειο της BMW στην πολιτιστική της εμπλοκή.

Το Digital Art Mode θα είναι μέρος των ολοκαίνουριων λειτουργιών My Modes. Οι μοναδικές λειτουργίες που προσφέρουν θα ενισχύσουν την οδηγική εμπειρία δημιουργώντας μια συνέργεια των λειτουργιών του οχήματος και της εσωτερικής του σχεδίασης. Ανάλογα με τη συνολική διάθεση και με την οδηγική κατάσταση, μπορεί να δημιουργηθεί μια ολιστική εμπειρία για τον οδηγό τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο με το πάτημα ενός κουμπιού ή με το φωνητικό έλεγχο. Για το σκοπό αυτό, ο έλεγχος μετάδοσης κίνησης και διεύθυνσης, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και ο ήχος, καθώς και ο συνδυασμός χρωμάτων και γραφικών θα συγχρονιστούν με ακρίβεια με την κυρτή οθόνη του αυτοκινήτου.

Το 2022 θα είναι μια χρονιά-ορόσημο για τον γερμανικό κολοσσό, καθώς η λειτουργία ψηφιακής τέχνης θα γίνει διαθέσιμη σε επιλεγμένα μοντέλα και θα μπορεί να διατεθεί ως μια προσαρμοσμένη προαιρετική δυνατότητα που θα διαμορφώνεται απευθείας πριν την αγορά, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί εκ των υστέρων μέσω απομακρυσμένων αναβαθμίσεων λογισμικού, το οποίο είναι ενσωματωμένο στη διεπαφή χρήστη.